Sitter här

 i soffan.

Är hemma i Åhus nu.
Jobbade sista dagen idag, så nu ska vi vara hemma i 10 dagar.
Jätte skönt faktist. Olivia sover sen nästan 2 timmar tebax.
Staffan sover i soffan, en film är på men vi tittar inte.. :)
Allt är i sin vanliga ordinig då vill säga...

Vad mycket snö det är..!
Måste köpa en pulka så man kan dra Olivia lite i trädgården.
Miss envis! :)

Min mage är svullen, känns som jag lagt på mig 10 kg.
Ja ni vet sån känsla man kan ha ibland..
Drygt.

Igår körde jag, fy tusan. Jag satt som en spänd giraff.. Huvudet högt upp, halsen spänd..
Inte var det plogat inte.. Sen var det en annan körlärare och då blev jag mer nervös.
Så nä, igår gick det inte bra. Men jag ska inte ge upp!!
Ska ta o läsa teori dom här dagarna jag e hemma.

Ska banka lite på Staff nu, så vi kan gå o lägga oss båda.

Najtii..

Kommentarer
Postat av: jane

Du är en söt giraff! =)

2009-02-13 @ 07:38:31
URL: http://gumpen .blogg.se/
Postat av: Amelie

Hej söt! Ja jag kan både onsdag & torsdag. Så vi kan ta det som passar dig bäst. puss på

2009-02-13 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0