Goodnight sweetheart.


Då har jag börjat jobba igen.
Det känns bra. Men mindre kul att veta att Staffan är hemma nu!
Men men, det är i 4 veckor. Och jag sparar dagar plus att jag får mer pengar än mammapengarna.
Fick hoppa in på vanliga simskolan med idag. Så efter skolsim åkte jag hem för att vara med Olivia sen åkte jag tebax till jobb och jobbade i två timmar. Lek och plask barnen var härliga. Små söta liv. Tänk när Olivia är så (stor) 3-4 år.

Hennes rutiner här hemma blir upp och ner. Men så får det vara. Väl hemma sover hon när hon ska, det finns inget som lockar henne upp.. Hon vill inte missa ngt här!!!

Måste måste beställa tid till frissan. Min utväxt är himla ful! Och man känner sig hemsk när man tittar sig i speglen.

:(


Nu ska jag sova och förhoppningsvis så får jag sova hela natten denna gång.
Igår vakande Olivia halv 4 och var vaken till kvart i fem.
Livat och glatt.. Eller?


Längtar till onsdag..
Fick ju träffa tjejerna lite på kalaset igår men vi ska träffa själva på ons..
:))))

KRAM

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åhhh tack snälla ;) vad glad jag blir ler ja det hade varit en härlig känsla att få sjunga den på bröllopet S Hur e allt med dig idag? Kramar!!

2009-02-24 @ 10:02:11
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0