Fan med



Jag tyckte körningen gick helt perfekt förutom ett fel. Trodde helt ärligt att jag klarade det - men nä!
Då var det en massa synpunkter hon hade. Vissa förstod jag men en del tyckte jag var hel knäppa.
Det där med att använda min fantasi tex när man körde om en buss. Det var precis det jag gjorde - sakt ner och tänkte att det kunde springa ut ngn. Ändå hade jag gjort fel där? Sen kom jag till ett rödljus där jag skulle svänga vänster. Jag vet att dom som ska köra rak har företräde. Bara det att han som skulle köra rak bara stod där. Så ja jag körde. Illa var det med. Sen råkade jag komma ut med hjulet på andra linjen i rundellen. Inga bilar var inne. Mindre landsväg tyckte hon jag stoppade tarfiken bakom mig då jag riskbedömde att det kunde komma ut ngn från husen. Det jag lärt mig!!!
Såna saker jag trodde jag kunde blev jag kuggad på.
Sen var där saker som var bra med men men. Fickparkera helt perfekt - säkerhetskontrollen utvänligt var bra. Backningen godkänd - moterväg och stor landsväg godkänd. Alltså det jag trodde jag jag skulle ha svårast för var jag bäst på - märkligt.
När jag varmkörde med killen som jag aldrig kört med så sa han att du kommer komma hem med ett körkort.
Har hört att HON den där inspektören kuggar första körare.

Aja jag klarar det nästa gång - eller?


Kommentarer
Postat av: Pauli

KLART du klarar det nästa gång gumman! otur dufick en sån tant att köra upp för:(

2009-12-13 @ 20:29:13
URL: http://alltomengla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0