Nightwear

Man ska inte bry sig om vad barn har på sig för kläder och om det är märke eller inte.
Men idag såg jag en flicka springa runt i ett nattlinne, tydligen har föräldrarna tyckt den var så fin att dom valt att ha det som ett vanlig plagg. Iochmed att jag vet att det är ett nattlinne så reagerade jag på det. Menmen man gör som man vill :)
Det har gått bra idag igen, det var dax för att sätta sig i personalrummet i en halvtimme.
Att säga hejdå till Olivia kändes jätte konstigt - men hon fattade nog inte vad som hände..
Ledsen blev hon inte iaf, skönt det! Därimot blev hon överglad när hon såg mig igen. Undra vad hon tänkt???


Hon sover gott nu och jag sitter med kaffet!
Letar jobb!!! Sökt många nu tycker jag men hoppet känns väldigt dåligt....
Ngn som vet var det behövs folk, bra arbetstider(ingen natt)... lalalalaaaa!
Tell me tell me....



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Va kul att det går bra på dagis/förskolan=) håller med dig om att dagis låter mycket (mysigare) på ngt vis. Letar också jobb så undar exakt likadant som dig var är alla jobb=) Och vill inte heller ha nattjobb. Man mår inte alls bra av det! Jag säger till oss båda två, lycka till! =)kram

2009-08-26 @ 13:28:10
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: frida

Hallå! Vad härligt det måste kännas att ha någon som blir sååå lycklig av att se en:)

Vad för jobb söker du/vill du ha? Brukar det inte finnas kanske mycket inom vården? Hoppas du hittar något snart!

Ha en fin kväll! / Frida

2009-08-26 @ 22:13:41
URL: http://jagochdu.bloggagratis.se
Postat av: Anna

ja visst e han söt?? hihi!



här är en tidd som har smått panik över jobb.. det tar på krafterna!! =(

Hoppas du lyckas snart!



Kram

2009-08-27 @ 10:11:31
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där:

Vinnaren får 2 dogtag med kulkedja 42 cm med valfri stans och symbol.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-dogtag.html



Var gärna med:)

2009-08-27 @ 16:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0