Mohawaaa...



Hej Ni!
Ja hur har jag haft det dom senaste dagarna?
Bra - men är så trött på känslan i min kropp.
Ni vet, svullen och massa prickar i huvudet!
Jag bara avskyr att titta på mig i speglen...
Får hoppas känslan försvinner snart, man blir inte direkt pigg av det!
Vill helst sova sova..

Annars så rullar allt på, blir uppassad här hemma ♥
Olivia är i någon sorts trots, då allt är på hennes vilkor och mycket är!
Men hennes gos slår allt så efter en kram och puss så glömmer man allt det där små jobbiga :)
Hon är faktist jäkligt rolig....Mycket bus finns där i henne och hon har humor, knasfia!
Ligger just nu brevid i soffan o sover då hon efter 6 gånger för försök till nattning skulle vara uppe o hålla oss i liv..
Men ögonen orkade inte mer så nu drömmer hon nog massa fint...
Ska själv inta liggläge strax.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Heej gumman! Ja jag älskar mat & pratar mycke tom mat haha pappa var krögare så har fått med mig mkt hemifrån=) M gick upp hela 7 kg första halvåret vi blev tillsammans då det bjöds på MKT gott hela, hela tiden haha Ja det blåste nästintill storm men solen tog bra igår! Älskar att vara på stranden. Är ni fortf i vellinge? Kram kram på er sötisar!

2009-08-21 @ 11:21:52
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0