Min kropp

gör det lite ont i.

Känns precis som jag håller på att få feber.
Hoppas inte!!!!

Dagen tillbringa vi i lite affärer.
Kollade växter på växthusen och sen blev det Eko.
Olivia fick en vagn som hon fullkomligt älskar.
Blev så arg nu när hon skulle gå och lägga sig och inte fick leka med den...



Det blev middagsbjudning hemma his Staffans mamma och pappa..
Lax och goda tillbehör. Gott.

Nu sitter jag här och känner mig somsagt lite halv krasslig.
Kanske svin-influensan? Nääääää...... :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag va fin vagn kommer säkert få följa med överallt. Du jag har faktiskt börjat jobba idag, fast jag kände mig rätt krasslig men ingen feber. På vårt sköna kontor var det bara 30 grader mys pys och med kli i halsen och näsdropp.. Du färgen på din text är lite svår att se och läsa, lite mörkare hade inte varit helt fel. Kram fån ett åskregnsväder i Vellinge. Mor din

2009-08-03 @ 21:08:52
Postat av: Therese o Nellan

Åh Nellie älskar med sin sulky. Söt lilla Olivi är. Kramen

2009-08-03 @ 21:22:24
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Sandra - Englas mamma

Sööta Olivia :)

2009-08-04 @ 11:49:04
Postat av: Therese o nellan

Vilken säng skulle ni köpa?

Nellan har den med lammen på i vit och den e superbra :]



Angående håret så är det alltid svårt att råda andra då det är så olika från hår till hår. Men jag kör på stockholm färgen och färgar oftast bara utväxten, varannan gång lägger jag färg i hela håret dom sista tio minuterna typ. Utväxten blir ju dock aldrig i samma färg som resten av håret, isf får man bleka den först och sen färga med sthlm över. Mitt råd är att prova dej fram, om du vågar, jag tycker dock det är snyggt när utväxten inte är lika ljus som resten av håret, ser lite mer naturligt ut då. Lycka till, kram.

2009-08-04 @ 12:45:27
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: C

Säger du nöff när du hostar? :) Krya på dig och hoppas det går över! Kram!

2009-08-04 @ 12:58:07
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0