Inte min tur

 denna gången.

Jobbet gick åt en annan. Dears beslut grunades på att jag var så begränsad av hur schemat skulle läggas.
Jag kan tyvärr inte inte jobba natt med ett schema då jag inte vet när Staffan kommer vara iväg.
Därför kommer jag inte söka såna jobb nu mer. Rätt dumt ;)

Men jag tror min tur kommer snart! När det rätta jobbet dyker upp!
Sökt två nya nu så vi får se...

Olivias prickar har försvunnit helt nu.
Dom visste inte vad det var för nga - kunde vara en allergisk reaktion eller ett virus + att det var varmt ute.
Hon sa att det finns inga barnsjukdomar mer.. hmm? Kan man säga så utan att veta till 100?
När jag frågade om det kunde vara röda hund så sa hon nä men om det ändå är det så är det inget farligt!
Nä det är det inte men hon nämnde inte att vi inte fick träffa ngn som är gravid. Det är minsann jätte farligt för FOSTERT!
Och det sa jag till henne o hon bara  - jo ja det är ju sant....

Nu har Staffan börjat jobba igen.
Livet rullar på i sin vanliga takt och Olivia har börjat säga massa roliga ord nu.
Några hon ofta säger är....
Tinja -Tindra
Bea-Ebba
Nina-Karolina
Kiiiiix-Kex
Mina-Almina
Meeeeeeeeer
Näääääääää
Hej
Hejdå
Bra
Mmmmmm - Gott
Sto - Stol
Bäääää - Lamm
Glass
Kiss
Ja och så självklart säger hon mamma och pappa , ibland mormor och morfar och farmor och farfar!
Men dessa ord är favoriterna.. :)


Jag ska släcka ner nu, men först försöka komma in på FKs sida, den klyddar.


2 veckor till inskolningen...

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad synd att du int fick jobbet, bättre lycka nästa gång!

Idag har vi varit och paddlat, faaan vad jag har ont i axlarna nu =D

kram

2009-08-11 @ 19:55:01
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Therese o Nellie

vad synd men jag hoppas de går bättr enästa gång, bara att fortsätta söka ju. Kram

2009-08-11 @ 20:35:53
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Jag känner mig hedrad ler Pussa fisen från mig!! Saknar!!

2009-08-11 @ 22:40:06
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: frida

Hej, kul att du öppnat bloggen igen! Jag brukar läsa, och tänkte jag måste skriva en liten kommentar:) Är från Åhus men bor nu i Stockholm.

Ha en fin kväll! / Frida

2009-08-12 @ 19:05:37
URL: http://jagochdu.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0