Grillen

Mina kvinnliga hormoner spökar - pms? Åhh jag bara stör mig på så mycket!
Får nog hoppa ner i sängen snart så kan sova bort detta...

Jag vet att det heter förskola men jag gillar ordet "dagis"...
Dagis gick bra idag med... Olivia tycker om barn och det var en liten pojke som var ledsen,  han inskolas med och mamman hade lämnat honom. Då går Olivia fram o klappar han på kinden och säger - Liam!
Idag har hon bara pratat om Liam här hemma och hur hon gjorde på hans kind. Min lilla prinsessa.
Men busfröken är hon oxå.. Tillomed så fröknarna frågade om hon busade mycket. O ja - hon har ju börjat med det *ler*

Nu grillar Staffan där ute, så jag ska väl oxå äta en korv innan jag nannar, jag kan säga att jag är helt slut efter jag varit på dagiset.


Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker Dagis låter mycket sötare : ) Hoppas du sover gott inatt.

2009-08-25 @ 22:38:51
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Mojan

Kul med hormoner... det är inte att leka med hahhaah. Kul att det går bra för Olivia, men synd om dom som inte har sin mor nära när man är ledsen. Men personalen måste ju vara nära alla som är nya på dagiset, hoppas Oliva får fröknar som verkligen har koll och tid för varje barn. Ni är på en bra förskola? Kan känna sig som man är en förädare när man måste lämna ifrån sig sitt barn till nån annan som man inte vet vem hur barnet är. Barn lär sig och finner sig fort när där är andra barn som man kan lek med. Kan känna med er föräldrar, att man är liten och kan inte säga mycket till er vad som händer. Men det kommer att bli bra för lilla tjejen. Kramen Mor älskar er

2009-08-25 @ 23:00:38
Postat av: Sandra - Englas Mamma

Tack för din kommentar snygging !

2009-08-26 @ 08:01:31
URL: http://sandeli.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0