En vanlig måndag


Åh vad tråkigt man kan ha det!
Sitter här och har tagit massa kort på saker som jag ska sälja på Tradera.
Ja jag måste ju tjäna nga pengar ;)
Men i stundens hetta så tyckte jag det va skit trist så jag la ner projektet!

Olivia sover som vanligt (det är ju då jag alltid skriver) ;)
Hon har nog haft det ganska tufft idag. Hennes inskolefröken var sjuk så hon kom ju till en som hon inte kände + att alla barn på avdleningen var där så av 16 barn så grät nog 13! *phu*
Jag gick med hjärtat i halsen, men jag tänker bara att det går bra!!
Hon hade fått sitta i en vagn och tittat på barnen idag, tror eg det hade varit bättre om hon fått vara med o leka istället? Aja - inte jag som styr där...
Imorgon ska hon äta, ska bli intressant.

Vet inte vad jag eller vi ska hitta på sen, vädert är inte så kul!


Aja - får väl uggla vidare..





Kommentarer
Postat av: C

Haj haj! :) Hur gick det med studiefunderingarna? Fick du något napp? Kram! :)

2009-08-31 @ 14:56:17
URL: http://everydayisunique.wordpress.com
Postat av: Amelie

Undrar lite, hur går det med ditt körkort? HAr inte läst ngt om det ju =)

2009-08-31 @ 15:11:13
Postat av: Pauli

sitta i en vagn? what?

2009-08-31 @ 19:41:25
Postat av: Anonym

Hej. vad är det för idioter till fröknar som låter henne sitta i en vagn? Varför skulle hon inte få leka med de andra?? Blir lite stirrig av att läsa om er inskolning då Vilda ska på dagis för första gången på måndag! Lite ångest kan jag erkänna..

Kram J

2009-08-31 @ 20:31:40
Postat av: Jennie

Hej!Har läst din blogg ett tag nu och har aldrig kommenterat, men nu kan jag inte låta bli. Jobbar själv på en förskola och jag blir lite förvånad över att de bara låter henne sitta i en vagn. Vi har precis haft några inskolningar och av dem var det tom tre barn som inte kan gå själva. Men de får ju sitta i sandlådan en stund, gunga m.m. Blir de trötta sätter vi dem givetvis i vagn. Men kan de gå själva ska de självklart få vara med och leka med kompisar och utforska omgivningen på förskolan. De ska ju bekanta sig med miljön både ute och inne på förskolan. Men det kommer säkert gå bra :)

2009-08-31 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0