Blinka lilla stjärna där..


Så stjärnaklart ute - jag tycker det är magiskt!
Iförrgår såg jag två stjärnfall och jag blir lika glad varje gång.

Min lilla sötnöt ville ut och cykla innan.
"Mamma komkomkom"


Ska ta på hjälmen...

Tadaaaaa sitter den rätt?

Mamma ha dom här skosko?

Som ni ser så är det katastrof bland skorna - min lilla fröken har det som arbetsuppgift att ta ALLA skor o lägga tebax lika fint igen *hum*

Är fruktansvärt trött så nu ska jag hoppa ner. Blir ju tidigt imorgon ju...





Kommentarer
Postat av: Mor & Far

Va roligt man kan ha det med skor, och vilken härlig bild med hjälmen. Oj, nu börjar verkligheten för lilla sötnosen men det kommer att gå jättebra. Ni får ha rutiner och lägga er tidigt så ni är redo inför morgondagen, gäller även mamma och pappa. Kramen och puss

2009-08-24 @ 23:16:23
Postat av: Hanna

lite småmullig i alla fall. ehhehe.



jadå de va så lite så! sen om allt stämmer e ja inte 100 ¨på men som sagt ring dom eller maila !

kramen

2009-08-24 @ 23:50:05
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Gabby

Hon är alltid lika söt lilla Olivia;) Mmm barn älskar ju skor ler drar runt dom lika mkt som även hundar kan göra=) Ha en mysig tisdag! kramar

2009-08-25 @ 11:08:32
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja äntligen börjar det närma sig, men jag tycker tiden går så långsamt.. Så söt hon är : ) Kram

2009-08-25 @ 14:11:14
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0