Röda bär.


Idag har vi varit ute nästan hela dagen. Olivia blir jätte sur när vi ska vara inne. Så det är lika bra att vara ute.
Idag har hon varit jätte gnällig. Det är tänderna som gör ont , det vet jag. Men OJ vad jobbigt det är. Så jag uppskattar verkligen  att Staffan kommer hem från jobb nu, och inte ligger iväg som han gjorde innan.
Hon har nog fått både min och Staffans envishet. Gaah, hur ska det gå när hon verkligen kan ta för sig då??

När vi var ute så ville fröken upp och gå.. O ja visst tänkte jag. Men jag trodde aldrig att hon skulle gå sååååå långt.
Ja alltså hon höll i mina fingrar! Men hon gick runt vårt kvarté nästan. Duktig att hon orkade det. Kanppt jag gjorde d ju ;)
Sen det där med skor. Hon har ogillat det typ alltid. Men idag vissade hon en helt ny sida. Jag har köpt ett par sandaler till henne som hon fick testa. O ja, dom skulle vara på hela tiden! Tog jag av dom skrek hon. Så tog hon på sig mina skor istället. Men pekade på sina! Så hon fick ha dom på, fast dom är lite stora ;)

På tal om skor så har jag äntligen tagit mig i kragen o köpt mig ett par CONVERSE!
Staffan har varit på mig länge, han tycker det är fint fint! O jag har oxå velat ha men tycker det är lite mycket pengar.
Fattig som jag är ;)
Men igår så fynda jag - 40% rea!!
Så istället för nästan 700 så blev det 370 eller ngt. Bra!!!!! :)
Ville ha röda men det fanns inte så det blev ett par vita. Kan nog bli snyggt! 

Annars så har det inte hänt så mycket.
Vi har grillat idag igen. Idag blev det lax och det var jag som gjorde det! :)
Blev mycket mycket gott!

BTW - idag såldes dom första jordgubbarna...


Summer here we come...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tack söta du=) Det var riktigt smarrigt. Det är en sås som heter Tigersås som man blandar med creme fraiche, pressad vitlök & grillkrydda! perfekt till grillat=) Tack detsamma ..hoppas ni får en skön kväll! kramar

2009-04-06 @ 21:56:18
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Malin

Får man fråga var du köpte dina skor?

2009-04-07 @ 07:34:21
Postat av: hanna

Häjhäj!

Ja det är spännande, han komer säkert trivas jättebra!

Han ska vara där i sommar men inte dom veckor som kim har semester för det får man inte, så då e han hemma och jag ska ta ut f.pennig dom veckorna. Har 44 dagar kvar med sgi-nivå tror jag.



Ja det känns bra att körkortet är inom räckhåll nu. Kan du inte köra med staffan då ? Eller på körskola ? Ja har redan kört 15 ggr på skolan tor jag =D Har 8 lektioner kvar som ja betalat för men hoppas ja inte behöver alla. Eller jo de behöver ja nog =D



Ja vi får hoppas hon tittar ut innan dess =) Hon är ju redan öppen lite o tappen e helt mogen sen en vecka tillbaka!



Ha de bra nu ska vi till dagis!



Kraam



2009-04-07 @ 09:36:28
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Jenny

var hittade du converse såbilligt???!! Vill också ha sådana =)!

2009-04-07 @ 12:47:26
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Mad

åhhh jordgubbar!! mums!!



problemet e att pampers e ju inte heller bra, utan bäst bland de sämsta!!

2009-04-07 @ 18:09:23
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: miian

hihi så du har med shoppat på Laredoute ;)

Skit bra erbjudande ju!

Har nu shoppat både converse och Pumapjuck till Lowa =)

2009-04-08 @ 21:28:29
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0