Lite gnäll på kvällen.

Måtte min vecka vara över snart! Den har ju hållt på snart i 2! Tur man ska till BM snart så man kan prata lite där.
Så kan det ju inte hålla på..
Sen är min mage konstant svullen med. Längst ner. Ser minsann o da gravid ut där! O nä, inte som jag bara skriver. Det är så!!! Har känts lite som magsår, fast jag vet att det sitter längre upp..

Jag har varit trött, irriterad idag. Sån dag man vill ligga o sova typ hela dan!!
Sen jag skrev förra inlägget så förstod jag varför olivia var som hon var..
Feber! Och den andra tanden har kommit änu mer nu, så stackaren har ont!!!!!!
Men hua för så mycket gnäll det varit! Sen allt på allt så sov hon bara en halvtimme under hela dagen.
Och somnade klockan 9 på kvällen!

Så nu har jag fått klaga av mig lite iaf ;)

En bra sak är att vi fått vår fin fläckt idag! Köket blev mycket finare!!!!!
När vi köpte huset så tog vi standard grejjer för vi själv ville fixa o dona med det...
Och Älvsbyhus tog ju ut mer än d dubbla om man skulle välja xtra val!


Min kära man som satt in den, han kan typ allt ;)
Tjusigt va?
:)

Till helgen önskas fint väder!
Då ska vi ha lite vänner här och grilla!
Pliiiiiiz väder-mannen, ge oss SOL!

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej=) Ja du måste dit & titta, tyckte det var jättefint med många mysiga matställen=) Ja här är det också fint väder..sol & ingen blåst för en gångs skull skönt Ha en jättebra fredag söta ni! Kramkram!

2009-04-17 @ 11:04:02
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jättefint kök! (Och fläkt.)

2009-04-17 @ 13:38:38
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Karolina

Underbart snyggt :o)

2009-04-17 @ 21:10:47
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0