Händer mer

men har mindre att skriva.

Igår kom mina föräldrar upp för att vi skulle till Staffans mamma och pappa och fira lite påsk.
Det var trevligt! Olivia höll sig vaken fram till halv 9. Men oj vad trött hon var...!
Hon fick lite påsk presenter med :)
En nyckelpigs gung"häst" av mormor och morfar. Så söt!!!!!
Och spann och spade av farmor och farfar.
Hon har lekt med allt...


Vi testade cyklen med igår. Gud vad härligt det var att komma ut och cykla med henne.
Hon gillade det skarpt. Idag har Staffan och hon cyklat hem till farmor och farfar medans jag städade ;)



Dagen idag har varit bra. Var på Eko med mojan och Staffan och såklart Olivia redan klockan 10 - när dom öppna.
Men gud vad mycket folk det var då. Konstigt. Vi var det 6 minuter efter dom öppnat och ändå var det folk som kom ut från butiken då. Hum.
Handlade lite smått och gott. Solkräm till lilltjejen. Men hua så dyrt det var!!! Det som är så viktigt att ha borde inte kosta så mycket????

Till middag har jag grillat fläskfile och gjort egna klyftpotatisar och en god sås.
Ibland blir jag paff över hur duktigt jag är ;)

Nu sover Liten och jag ska sätta mig i soffan och bara vara.
Kanske är ngn bra film?

Kram

Kommentarer
Postat av: mad

Såå söt! Så mysigt! Så kul! Så gott!

2009-04-11 @ 20:32:26
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: hanna

Måtse oxå köpa mig en cykel och barnsits så ja o elliot kan cykla till dagis, drygt o gå med vagnen var da! Men sen har alla mina cyklar blviit stulna så de lär ju nästa med bli! =/

Fin gungnyckelpiga! :)



Kram

2009-04-11 @ 21:57:16
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Karolina

Naaaaaw - vilken fin gungpiga!! Ser ut som lilltjompan trivs med den :)



Kul att du kommit ut med cykeln!! Härligt!!



Hoppas ni har det bra i påsk. puss puss!!

2009-04-12 @ 20:17:27
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: vera

Ja, det e så skönt när man kan börja cyckla hehe:0)

Allt gårså mycket fortare då.

Särskilt på tidiga morgnar då man ska lämna lillan innan jobb ;0)

2009-04-13 @ 00:14:05
URL: http:// avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0