Fram å tebax.


Då var man tebax.
Det är ensamt men idag gillar jag det! Att alltid vara ensam är jätte jobbigt, men nu var det längesen så det funkar fin fint!

Igår hade jag en så fin kväll med älskade Pauline!
Är väldigt glad att jag har henne ♥
Vi satt och mös på Lilla torg. Så mycket folk och så varmt det  var! (satt under två gasolvärmare) ;)
Precis när vi kom så sa jag till Pauline - är det inte Bashunter.. Hon bara jo det är det.
5 sekunder efter kommer han fram till mig och ska intervjua mig - på engelska! Jag sa Nej! Men det blev ändå en kort intervju. Hahaha jag hoppas innerligt att det inte sänd ngnstans! Att det bara var ploj!!!!! Men vem vet, ni kanske ser mig i rutan en vacker dag.
Det blev mycket prat om allt. Åhh med henne kan jag verkligen prata om vad jag vill! Känns så skönt....!!!!!

Olivia gör framsteg - 11 steg är hon uppe i nu. Det var 6 igår. Så inom en vecka så KANSKE hon går.
Saken är det att hon kan gå - men är feg! För håller jag henne i jackan tex så springer hon iväg. För hon känner trygheten i att jag är där. Lilla fegis - som mamma! Ngt får hon ju ta efter.. *ler*

Imorgon kommer min man hem. Ska bli skönt att vara samlade igen. Som det ska vara!!

Kram från mig..

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Va fin din sida blivit! ;) Hehe..Basshunter är en trevlig prick..;) körde honom till en fest för ett tag sen tillsammans med Mickes kusin!;)kramkram söt

2009-04-23 @ 02:47:02
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha jag ska hålla utkik efter dej på tv ;). Härligt med sådanan vänner som man kan vara sej själv till 100% med! Kramis

2009-04-23 @ 13:33:43
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Åh tack, jag ska njuta, njuta ;) Hehe nä han pratade mest på en hiiiimla massa då :D hade fått i sig lite då;) hehe! Ha en fortsatt bra torsdag & helg, nu har jag äntligen vaknat & kan få komma ut lite i det fina vädret! Kramkram

2009-04-23 @ 15:11:42
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: mimmi

hej där!

vad duktig O har blivit!! milton går ingenting han...förutom med gåvagnen då hehe..



jag måste bara säga att du är så himla fin och söt! vilken pingla!! kram från mig o milton =)

2009-04-23 @ 20:44:05
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej där!

vad duktig O har blivit!! milton går ingenting han...förutom med gåvagnen då hehe..



jag måste bara säga att du är så himla fin och söt! vilken pingla!! kram från mig o milton =)

2009-04-23 @ 20:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0