El taco

Gud vad jag är hungrig!
Staffan är hos hans mamma o pappa och hjäper till med ngt.
Jag har precis lagt Olivia och tacopajerna står i ugnen. Väldigt längesen vi åt det, ska bli smarrigt!

Dagen har varit bra.
Men vilket väder. Riktigt April väder!!!
Vari och storhandlat på Maxi sen har vi varit på lekan.
Så kul Olivia har det där. Hon är helt förälskad i gungan!





Framsteg idag förässten. Hon satt på rumpan och ställde sig nästan till ståendes utan att hålla i ngt..
:)


Kom nu innan jag hungrar ihjäl!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny Jenny

Hej,

Jag undrar vart du hittar de tuffa mössorna till din dotter. De ser ut att vara lite tunnare, perfekta nu när det börjar bli varmare. Gillar mössan på sista bilden.

Tack på förhand.

P.S Maila gärna svaret =))

2009-04-08 @ 19:53:01
Postat av: Mormor Ann-Sofie

Sötaste söta Olivia. Jag kom förbi en sak som mormor inte kunde motstå den är så söt. Vi ses på långfredag och då ska du få din påskpresent som du kommer att ha roligt med. Tror mamma Johanna blir överraskad kanske pappa med. Pussen på dig älskar er alla Mormor & Morfar

2009-04-08 @ 21:08:02
Postat av: Jenny

Alltid så fint klädd! Gott med tacopaj!!! Muma!

2009-04-09 @ 00:20:30
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Ja jag får nog ta & köpa mig två par:) hihi det är jag banimej värd;) Åh såå gulligt med rosa converse till henne sötisen Ha en underbar påsk ni också & ta hand om er! Kramar

2009-04-09 @ 07:38:55
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: miian

Hey babe!

Jag tog 22 i Lowas converse,de är ca 1-1½cm för stora,det kommer "bara" vara finskor eller hur jag ska förklara.

Tror hon växer i dom,värme säsongen är ju ganska lång och hon kan ha dom länge.

Har med bara 19,5 i Lowas nikeskor men dom använde jag sista gången häromdan.

Igår beställde jag Pumapjuck till henne,som hon kan ha på dagis och i dom tog jag 21.

Lättaste är att mäta cm på Olivias fötter och sen kolla i tabellen på sidan,lägg till ca 1-2cm så kommer det bli galant.

Det är sååå olika storlekar på olika märken.

Lowa har 20 i sina Kavatskor men tycker dom är som 21-22.

Man kan ju alltid skicka tillbaka och ta en annan storlek,men jag hoppas dte blir bra till Olivia =)

2009-04-09 @ 08:14:52
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Mad

helt fantastiskt söt!

2009-04-09 @ 08:23:39
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mad

Jag har bojkottat det. Får bli när klimpen tycker det är kul att måla ägg och klä påskris o gå på påskägg jakt med ledtrådar..Tills dess så firas inte påsken märkvärt här hemma..



Ja jag hoppas kunna amma så länge det går, helst till året men som du säger det kan ju ta slut eller att bebis inte vill ha boppen längre..Första månaderna är ju de viktigaste trots allt..



Oj oj nu brakar det loss i lille herrns bralla..gotta go!!

2009-04-09 @ 09:16:48
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0