1 april


Man blir lite trött när man inte kan göra så mycket. Vi har ingen bil för vi flög ju hit. Och dom två med bil här hemma jobbar..
Passat Tindra och Ebba hela veckan o dom leker ganska bra med varann. Men ibland så går dom ihop och oj vad dom tjafsar.

Idag har Olivia badat eller duschat rättare sagt.
Imorgon ska vi hem... Så snabbt det går!

Var inne på Birsta igår. Hittade mina sommar sandaler.
Så mycket jag vill handla! Måste rensa hemma först! Så mycket jag har men aldrig använder!
Och man vill ju förnya sig lite...

Jag känner mig sååååå svullen just nu! BLÄ!


Kolla in stilen! Det är inte så att hon håller på att trilla av,utan hon ville sitta så!
Söt-Tjockis :)


Söt Tindra inna hon skulle gå till doktorn.



Jag har målat Ebba som en fjäril.. *ler*


Vi kryper runt..


Vill inte gå men vi lockar henne ;)


Jag - Johanna! :)


Nu ska jag fråga om barnen vill följa med mig ut.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Pauli

Så blond olivia ser ut! duktig tjej som står fint, snart går hon:)

2009-04-01 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0