Vaken sen 7.


Men vi gick inte upp fråns 9. Låg och mös i sängen men sen ville minsann o da inte Olivia ligga kvar.
Jag är inte lagd för att att vakna så tidigt. Hela dagen blir helt seg! Vet att det kommer bli så hädanefter.
ZzzzzzZzzz... Men man ska inte klaga! Men det gör jag ändå..

Efter det hände med A - det hemskaste hemska - så har jag varit inne o läst om det.
O gud vad många det drabbat. Hur kan det bara bli så? Man ska vara evigt tacksam att man fått en bra graviditet.
Man vet inte hur nästa slutar...
*ryser*
Man blir så berörd!



Varför har Olivia så konstiga kvällrutiner ?
Jag lägger henne 8 sen vaknar hon runt 9-10 sen somnar hon inte om fråns 12?
Det är ganska drygt för man har inte kvällen för sig själv.
Men men hon får väl bra rutiner snart.

Just nu står hon o krystar o har hållt på i en timme från o till..
Stackars magen. Katrinplommon nästa!


Bajs bajs..

Kommentarer
Postat av: Anna

vad e det A drabbades av? Förstod inte riktigt,,, infektion?

Kram

2008-09-20 @ 11:21:28
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Carolin

jadu ordentliga rutiner det kommer. Olivia är ju änsålänge inte så gammal :) Vänta bara tills hon vaknar kl 6 .... hoppas ni slipper uppleva det för det är mitt i natten ju :) Alwin hade en period då han vakna vid 6 i några veckor, men nu är det 7 som gäller. Ha en trevlig helg. Kram

2008-09-20 @ 11:56:31
URL: http://kluddan82.blogspot.com
Postat av: Emmeli

usch det e så synd när dom e hårda i magen...hatar det =( dumma! Sezar e det titt som tätt tycker jag! man kan ge lactulos åxå om katrinplommon inte hjälper! fullkorn e ju åxå bra! kram på er

2008-09-20 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0