Sex.


Sex and the city blir det ikväll - vet inte om Staffan vill se den men igår fick ja se på Ironman ;)
Så han får snällt låtsas vara intresserad.

Vad ska man äta idag? Klockan är mycket o mat behövs. Men idé torka AB är det just nu.
Får se va kylen eller frysen har att erbjuda.
Igår blev det tacos i förrgår hembakad pizza. Nyttigt? Nja inte så onyttigt men inte nyttigt heller precis.
Men jag behöver inte vara det den här veckan. Går bara inte! Choklad till tusen kan jag äta. Eller nä jag är dödligt sugen på det hela tiden men när jag väl äter det så är det inte så gott som jag föreställt mig.
*intressepilen rakt i gumpen*

Olivia sover (som alltid när jag bloggar) Men det är ju då man har tid :)
Hoppas innerligt att hennes ledsenhetsperiod är över. Det kommer efter 9 som jag skrev igår.
Efter inlägget igår vaknade hon runt tio o va såååå ledsen. Så hon fick sitta hos oss. Somnade inte från halv 1.
Vet inte vad man ska göra men det kommer säkert gå över. Annars är hon den gladaste glada.





Jag är lite rastlös.
Göra nu???

Kommentarer
Postat av: Miian

Lovar det går över,när du minst anar det.

Lowa hade samma när hon var i Olivias ålder och ja jisses vad ledsen och gnällig hon var fast hon var det runt 17tiden,lagom till jag skulle fixa kvällsmat tills gubben kom hem från jobbet,den perioden var sååå jobbig och stressig och pressande....men nu är såna perioder över här och det kommer det vara hos er sen med =)

kramis

2008-09-07 @ 19:04:21
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Amme

hahaha shit va söt bild!!! =))

2008-09-07 @ 20:12:33
Postat av: Anna

GUUUUULLLiiig e va hon e!! Man vill bara pussa på de där goa kinderna! =)Tänk att ni har dem varje dag att gosa me, avis!! =)



Tack för att du tror på min hy, hehe! hemskt att finnar kan göra att man känner sig så ful.. usch!!



Vad hittar ni på idag?

Kram

2008-09-08 @ 12:17:10
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Rebecca och Noelle

Jösses, vilken sötnos ni har där! Bebistiden är underbar, men går så galet snabbt! Min bebis är snart 1½ och går på dagis! Ta vara på tiden, och ta hand om er! Rebecca och Noelle

2008-09-08 @ 20:04:35
URL: http://prinsessannoelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0