Hum!

Nu när det är så här små sent på kvällen så gillar jag att sitta i min sida av hörnet av soffan  med datorn i knäet.
Suttit och läst lite bloggar - gud vilka intriger vissa har?! Hur orkar man det? Det är verkligen så att vissa lägger ner ALLT för sin blogg att hon/han tar åt sig av personer som skriver elakt till dom..Varför bry sig? Man skriver väl för sig sjäv sen kan man skita i vad andra tycker. Själv tycker jag om att få fina komentarer. Det är jätte kul! MEN skulle ngn skriva elakt till mig hade jag raderat det och sen inte tänk mer på d. Det är så att den som läser en blogg måste vara lite intresserad och nyfiken! Stör man sig så sluta läs? Hur svårt är det? Visst nu pratar jag emot mig lite - det är vissa bloggar jag själv kan gå in på o tänka "herregud" men mer än så är det inte...
Aja..
Hade jag tjänat pengar på att blogga hade jag nog skrivit en hel del och inte bara om min underbara dotter.
Men det här är en blogg om Mig &  mitt liv som mamma :)
Sen kan jag tycka det hade varit skönt att skriva av sig ordentligt med. Typ allt som rör sig i min hjärna. Men det får nog en riktigt dagbok stå för..

Nog om det!

Kvällen tillbringade jag med Staffan o Jocke o en liten prinsessa som var ganska ledsen!
Vi bakade pizza som blev så god!
Jocke körde hem och vi såg på film. Dont mess with Zohan tror jag den hete!
Rolig men jag var väl inte allt för koncentrerad för Hon låg oxå här ute o ville inte sova.
Ledsen ledsen! Tror det är tanden - den sticker lixom ut nu.

Imorgon är det lördag men inget står spickat på listan.
Ta dagen som den kommer helt enkelt! Bara jag får umgås med mina älsklingar ♥

Krypa ner strax men först en liten titt på tradera.

Puss

Kommentarer
Postat av: pauli

whaaaaaaaaaaaaaat tand? jäklar vad tidigt :) najs! :) sötisen

2008-09-06 @ 10:27:15
Postat av: hanna

håller med fullstänfigt om de där me bloggar!



elliot va me lite allmänt lessen o så när tänderna börja ploppa upp så det är kanske det =)

ha en trevlig helg! kram

2008-09-06 @ 10:52:27
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0