Dagen är över

och kvällen är här!
Eller natten snart...

Tagit 4 huvudvärkstabletter o NU äntligen har huvudvärken försvunnit...
Sitter och äter godis minsann o da :) Gott.
Fajan o jag var o storhandla innan *tack* Mycket gottit man kan göra nu.
Imorgon blir det goda tacopajer jag ska göra. Längtar redan för det är såå gott - tycker jag!
Mojan passade Olivia i 3 timmar och p ådom tre timmarna lärde Olivia sig ngt nytt - nämligen att försöka blåsa med munnen - istället för att blåsa så hörs det som hon pluttar. Sötnöt! Hon vet oxå vart alla lampor är nu. Hon blir så glad när man berömer henne.
Nu gäller det att barnsäkra minnsann. Innan fick hon tack på en blomma och då drog hon av ett blad. Vem vet det kan ju vara giftigt om hon stoppar d i munnen..


Vill inte verka ignorerande på era komentarer om vad som hänt. Ni är snälla som tänker på mig o undrar.
Men det är lite väl personligt att skriva om här.
Det är iaf inte så hemskt som det kanske verkar vara..
Vet bara inte vad jag gjort UTAN mina föräldrar..


Älskar såklart min Staffan med :)





Puss puss och sov så gott ni som travar fram igenom internet världen..

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Ohh det är så skönt när man har storhandlat! Fullt med mumsig mat hemma! Det ekar i vår kyl o frys och skafferiet med märkte jag nyss!

2008-09-11 @ 13:44:04
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Pappa Staffan

Tack för den snygga bilden du la upp på mig Johanna.. hmmm

2008-09-11 @ 19:02:22
Postat av: Pappa Staffan

Glömde ju skriva att jag Älskar dig med juh =))) puss puss

2008-09-11 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0