Ps I love you...

Min hals!
Aj aj den gör ont. Är svullen i den och nu börjar jag nysa mycket med. Vill verkligen inte bli sjuk!
Är rädd att Olivia oxå mår lite halv dåligt. Hon har varit så orolig i natt. Fick ta upp henne 12 sen somna hon inte fråns 2.
Legat vid bröstet i många timmar i sträck - bara för närheten tror jag. Så man känner sig lite sliten nu.

Igår såg vi på Ps i love you... Gaah vad vackert!
Jag som sett många filmer har missat den.
Se se se se den!

Ikväll ska jag se på The Notebook med mojan. Ska se om hon kan hålla tebax tårarna. ;)

IMORGON FÅR VI TRÄFFA HAN!

Längtar


(Tack för alla grattis inlägg - ni är söta)



Paket från i lördags ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Jojjo. Stort grattis i efterskott till både dig o födelsen av din söta dotter. Jag fick me en flicka denna gången lilla Minna. Hoppas allt e bra!!

Kram Linda( gammal skolkamrat)

2008-10-01 @ 11:38:24
Postat av: Pauli

krya på er! så trist vi inte kan ses :( alla dessa sjukdommar, blä för det. saknar enormt hoppas vi kan ses snart! måste bestämma en helg vi kommer upp med puuuuss

2008-10-01 @ 12:52:12
Postat av: hanna

Hihi ja lite lyx, men de e den ja hade innan o den e skitbra på det sättet att de finns massa olika övredrag o köpa! så nu när elliot har den fick han ett blått !



Ja imon e de min dag, kommer massa folk suck hehe ne de e roligt men då måste man ju städa o sånt idag! =)



Ha de!

2008-10-01 @ 13:00:51
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: carro

den filmen e ju så toppen.. o the nootebok ska vi inte prata om ;) supersöt e du jämt på alla kort.. tänk om man gjorde sej så fin på alla kort ;) trevlig kväll

2008-10-01 @ 17:31:56
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: mippi

Tack =) Ja jag trivs jättebra i brunt, men kan tänka mej lite mörkare =) allt bra?

2008-10-01 @ 17:41:35
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0