Nä jag vill inte soooova...

Tack för alla positiva fina kommentarer. Tur man inte är ensam men ibland känns d så!

Helt ärligt - Olivia vägrar ta sin napp! Hon är JÄTTE trött. Men fäktas med armar o ben! Tur man är här o får lite hjälp!
Just nu ligger morfar o hon i sängen men Olivia snackar bara. Jag vill dricka upp mitt kaffe som jag började med klockan halv 11. Men lite påfylning. Vi ska till mormors jobb. Hon ska ha Olivia o jag ska SOLA! Det var längesen!
Vi skulle gå ner .. men det ösregnar ute! Jag har såklart glömt regnskyddet hemma! Så typiskt mig! Sen ska vi köra lite rundor..fixa lite saker! Sen kanske kanske om tiden räcker till så kommer vi åka till malmö för att träffa vännerna.

Imorgon ska jag till frissan ;)
Blir jag ljus denna gången kanske?

Hoppas!

Dagarna går för snabbt här nere.
Många jag vill träffa!

Staffan kommer på fredag. Då ska vi få egentid!


Olivia ska få barnvakt ;)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: carro

hehe ja d va helt magiskt,, ja 3 kilo e inte mkt, men ja klagar inte,, bara bebis växer.. =) va skönt o sola.. vill me ju,, ;) trevlig dag till er

2008-10-15 @ 12:33:21
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: jossan

Ja, vi vill ju bara sova här hemma ju! suck Bvc gick bra som vanligt. 9 kilo minsann! =)

Nästa kontroll skulle ta lång tid iom att det var så mycket som skulle kollas. Tänk att våra flickor är hela 7 månader i morgon!! Hoppas ni myser hemma i vellinge och hinner med att ni ska göra. Kram

2008-10-15 @ 14:36:29
Postat av: Anna

va skönt me egentid, både att du ska få sola o fixa håret o sen att du o staffan får va bara "ni" en stund, inte "mamma o pappa" bara - tror det e grymt viktigt, hoppas jag kommer ihåg det sen när det e vår tur. Annars kan du väl påminna mig? hehe

Du måste minsann visa upp frissan sen när du e klar där!

Kramar

2008-10-15 @ 15:39:48
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mama Mad

Ohh frissan..dit vill jag med..få färgat håret/slingat..Men det får vänta, ser ut som en rått i håret för tillfället..blääigt!



Vädret är riktigt tråk, iaf om man ska ut.

2008-10-15 @ 17:19:06
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Inget virus by the way..

2008-10-15 @ 17:19:35
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0