Blinka lilla stjärna där.

Nu ligger mina godingar och sover. Olivia somnade i soffan medans vi tittade på film. Orkade inte kämpa med att ligga inne i sängen för att få henne att somna. Tiden går då och på söndagar så vill jag inte slösa på den. Staffan ska stiga upp klockan 4 eller nä han kör då. Till Gbg.. igen! Måtte det ta slut snart. Det är skit tråkigt att bara ses så lite som vi gör. Till jul ska det hålla på så - till jul! Gud det är länge till.
Men nu är det iaf bara en vecka till vi "jag olivia och mina föräldar" åker upp till Sundsvall. Till syster o hennes älskade familj. Ska kramas massa med Tindra & Ebba.. saknar!
Syster skrev innan att det är jätte måmga stjärnfall nu så när vi är där uppe ska hon o jag sitta i en stol med filt o kolla upp.. Det är så vackert! Det kittlar alltid till varje gång jag ser ett stjärnfall - o varje gång önskar jag mig ngt! Men tror aldrig ngt har slagit in.


Nu kom nog john blund till mina ögon med.
Sova i sängen får jag ta o göra.

Godnatt kära Ni.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

=) Ja det är bortapå den bilden. Mycket tunnare och topparna är riktigt slitna MEN ett halvt kilo glansspray i så ;)!

2008-10-20 @ 11:11:23
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Amme

Va mysigt me stjärnfall, sånna skulle vi me haft ofta härnere

2008-10-20 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0