Äter godis

ohh varför har vi det hemma? vill inte ha i mig det skitet men jag kan inte motstå!

Trött som en gris är jag med. Olivia är verkligen inne i ngn sorts kläng period. Får hon inte vara hos mig så är det gnäll som gäller. Det känns i planeten nu. Jag säger det igen - fy bubblan för dom som är ensamstående.

Vann på triss lotten 25*2. Så 50 kr alltså. Lika mycket som jag köpte dom för. Jippppiieee... När ska storvinsten komma?
Fan vad gött d hade varit! Att vinna ruskigt mycket pengar.. Då hade Staffan kunnat vara hemma hos oss! Jag hade sluppit tänka på att fixa ett jobb. Fast jag vill ha ett jobb men jag hade inte behövt känna mig stressad för det.


Aja drömma kan man. Det är tur det.



over..

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja som hon gamla tantebn på postkodlotteriet som vann 24 miljoner i helgen! BLÄ JA VILL HA!

2008-10-21 @ 09:00:43
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi nej gammal kärlek rostar aldrig precis som du skrev :)

Det känns jättebra nu så vi hoppas att det fortsätter så :)

hoppas att allt är bra med er oxå?

kram

2008-10-21 @ 10:56:05
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Mama Mad

Ohh jag vill också vinna storkovan, men den chansen är väl ganska så minimal..Jag gjorde glucosbelastningen idag, hade lite för höga värden så nu blir det inget mer snask eller cookies för mig..How will I survive!!

2008-10-21 @ 17:05:20
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0