Lördag



På helgerna ligger bloggen lite nere.
Då får jag passa på att umgås med min lilla familj istället för att sitta här.

Igår var vi på BVC och gjorde boel testet.
Stor tjejen klarade det galant.
Hon är en duktig flicka..!
Efter det åkte vi till en förskola som ligger här.
Frågade lite saker och vi fick titta in o se hur dom hade det.
Perfekt om vi får henne där - det ska bli vårt första val!
Men det är ju inte fråns 4 månader innan man ska söka.
Och om det går så ska jag inte börja jobba fråns höst terminen börjar..
Allt hänger på om dagarna räcker..?
Eller om man får ett helg jobb så kan man tjäna lite där..
Vi får se..!

Varit o handlat lite saker med som vi alltid gör.
Är bra på att slösa när vi ska spara..

Idag har jag och Olivia varit ute och gått i d fina men kalla vädert.
När vi sen skulle ha vagnen igen så upptäckte Staffan att det var punka.
Hoppas innerligt att han kan fixa det imorgon för annars kommer jag och hon vara strandsatta!
*kliar mig i huvudet*

Ska in och dra i Staffan igen - han vaknade inte när jag petade på han eller jo han sa AJ.
Så jag gick ut igen..
Det är nog vinet som gör det ;)

Nu säger förässten Olivia MAMMA på riktigt!
2 dagar i rad iaf...
:)

Hoppas Ni har det bra.
Kör försikigt om ni ska ge er ut.

Kram




Kommentarer
Postat av: jane

fina bilder=) så gosig Olivia ser ut =)

2008-11-23 @ 10:40:38
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0