Klockan är mycket.


Hmm vet inte vad jag ska skriva.
Känns inte som jag har ngt att skriva om.
Iaf inget jag vill alla ska läsa..

En blogg är till för att skriva allt men ändå sitter man o tänker att d o d kan man inte skriva om.
Man vill ju inte lägga ut hela sitt liv och tänkande.
Som jag skrivit innan så får en riktigt dagbok stå för det.
För jag har mycket tankar inom mig. Det har alla. Men jag får ut dom bäst när jag skriver.

Har solat idag - det är d ända vettiga jag gjort.
Ja och myst massa med min dotter.
Hon får mig att må bra - helt underbart bra!


Borde gå o lägga mig. Sova till en liten tjej ligger o tittar på mig tar händerna i mitt huvud och ger mig en puss med öppen mun. Sötast.

Snart kommer vi få träffa Staffis.. Han måste sakna ihjäl sig efter sin dotter. Vi saknar han iaf..

Godnatt.




Kommentarer
Postat av: Amme

Tror minsann Staffis saknar sin blivande fru massa me ;-) puss

2008-11-05 @ 08:41:30
Postat av: Jenny

Han saknar säkert er lika mycket som ni saknar honom! Ska ni gifta er??!! =D! Fy vad roligt så fall! Denna låten var ju skit bra! Kramis på dig

2008-11-05 @ 11:47:45
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Anna

du e som jag, aldrig kan jag få ur mig allt jag tänker på som när jag skriver, ingen som avbryter, man kan tänka efter utan att ha sagt ngt som kan uppfattas fel etc. Det är mkt som e bra me att skriva.

Jag tänker också ofta "är detta ngt jag vill dela med mig i bloggen av?" Mycket känns FÖR personligt för att skriva i en blogg.



Hoppas du fick ur dig lite tankar på papper eller nån annanstans där du kan va helt säker på att ingen som inte borde kan läsa!



Kram om dej

2008-11-05 @ 21:48:50
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0