Gäsp


Hej!
Sitter här och väntar på att fajjan ska komma hem med qourn så jag kan göra mat.
Precis fått Olivia att sova och givetvis så gjorde hon nr två när hon precis somnat av vällingen.
Så det var bara att byta så hon vakna sen ligga o somna om henne. Hoppas hoppas hon sover för natten.
Men det tvivlar jag på.

Haft en super bra dag.
Spenderade den hemma hos Fia & Tuva =)
Blev bullar och kakor o massa prat (bebisprat) hehe..
Ja o annat med såklart!
Tiden gick snabbt - var ju där i ca 5 timmar.
Imorgon ska jag och Olivia följa med till öppna förskolan här i Vellinge.
Det kommer hon gilla! Sjunga sjunga sjunga... :)
Tidigt dock men ibland måste man faktist! ;)

Åker hem till Åhus imorgon sen och då kommer vi få träffa älskade pappa!
Vi saknar han..

Nu kommer bilen så då är det dax att göra mat.
Jag vill hinna se Bonde med :)

Kram på Er.

Kommentarer
Postat av: hanna

tjusig blogg, ja blir aldrig nöjd med min heller, gahh.

ha de gutt

2008-11-19 @ 21:03:54
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Fridis

Vill du göra vid min design??!!! :-)) Din är så fin. Jag vill med ha sån fin! Kramisssss....

2008-11-19 @ 23:02:29
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0