Vart finns energin?


*letar letar letar*

Hittar nog den snart igen!

Inte gjort ngt idag, men ska ut och gå med Liten sen.
Hon måste få sin friska luft.
Ibland undrar jag om det är ngt fel iomed att hon sover sååå mycket.
Ni kanske tycker att jag ska vara glad över det o visst är jag det men jag vill att hon ska vara vaken!
Inatt somna hon 12 sen sov hon till halv 1 på dagen. (ammat 2 gånger)
Sen somna hon igen i babysitter runt 2 sen vakna hon o nu har hon sovit sen halv 5..
Är rädd att jag inte aktiverar henne som jag ska. Men hur aktiverar jag en sån liten tjej?
Hon ligger i gymet sitter i sittern ligger på mage, jag leker med henne på vårt lilla sätt..
Så hoppas hon inte sover för att hon blir under stimulerad!

Tur vi ska leka med mammorna och deras sötisar på torsdag!


Matlagning nästa....


Kommentarer
Postat av: Carolin

dom små sover ju faktiskt det mesta av dygnet, enligt alla böcker o experter :) så du ska nog bara vara glad, för det är helt normalt. Alwin sov också rätt mycket när han var liten, förutom då han hade magknip. Sov hela natten från det att han var 1½ månad (utan amning alltså) så alla är dom ju olika :)

2008-05-20 @ 19:01:54
URL: http://kluddan82.blogspot.com
Postat av: Carolin

javisst ska det bli underbart att komma iväg :) Men jag har en massa bekymmer med med Alwin, hur det ska gå på flyget osv, men nog fasen ska det lösa sig, vi kommer säkert både dit o hem igen :) Kram

2008-05-20 @ 19:58:09
URL: http://kluddan82.blogspot.com
Postat av: Pauli

ett spädbarns sömnbehov ligger mellan 16-19 timmar så det är helt normalt :)

2008-05-20 @ 21:01:14
Postat av: Madelaine

va fin designen på bloggen har blivit!! er dotter är otroligt söt! tack för en läsvärd blogg

2008-05-20 @ 22:47:58
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mimmi

nej dom sover upp till 20 timmar/dygn! och sen kommer de ju också i tillväxtperioder, då de sover ännu mer än vanligt... du stimulerar henne säkert alldeles lagom!

2008-05-24 @ 18:47:14
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0