Vad gör jag uppe?


Hum ja det är frågan!
Jag vet iaf att jag ska sova om en liten stund.

Kämpar med nappflaskan till Olivia!
Var och köpte en ny NUK flaska idag och jag var över lycklig att jag hittade en som va formad precis som hennes napp!
Men när jag kommer hem o ska titta på den så ser jag att där är en spricka i nappen som hon ska dricka ur!
AHHHH!
Jag som skulle försöka idag. Men men, får åka tebax och lämna den. Men vi var i Höllviken och köpte den och dom stängde ju så vi kunde inte göra det idag.
Hittat en kampanj vara på en babyvakt, babyland hade en som jag ska kolla på!
Måste ha en sån nu...
Sen måste jag säga att jag har köpt en skit smart sak.
Det är som en insatts till en vagn (samma stuk)
Där kan man lägga ner Olivia så kan hon ligga ute på gräset och tittat på en mobil och så är det uv skyddat.
Smart så in i bomben :))
Perfekt att ha på stranden med OM man ngn gång vill lägga sig där.. ;)

Nu går mina ögon i kors..

 *kämpar*



ZzzZzzZzz
Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: hanna

ska du inte amma längre eller? eller e de boppemjölk i flaskan? prova esskas dinappar med litet hål. dom e dom enda elliot kan dricka ur ( har provat en miljon olika ungefär =D )



kram

2008-05-27 @ 08:41:54
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Sandra!

Tack så jättemycket! hoppas ni får en fin fin dag i detta underbara väder :) kramis

2008-05-27 @ 09:43:37
URL: http://sardnas.blogg.se/
Postat av: Frida

Philip avant- nappflaska på apoteket är jättebra!

2008-05-27 @ 10:56:39
Postat av: miian

MAM ultivent använder jag till Lowa..

"antikolik" flaska,men allt beror ju såklart på vad hon gillar för napp,den är lixon "platt" med räfflad sida =)

Lycka till! till sist kommer hon säkert på hur det funkar och kommer då gilla det!

2008-05-27 @ 17:23:37
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Jessica

tänkte bara berätta att det ska vara en spricka i sugdelen!!!! den är inte sönder :-) det är för luftens skull

2008-05-31 @ 14:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0