Stor som en halv mus..


...skriker och Olivia bara skrattar!
Vilken läskig spindel! Skulle precis lägga ner henne i soffan o då ser jag ngt som rör sig.
Sen kommer den mot mig (typ) då lägger jag av ett skrik. Fyyyyy!
O jag vet inte vart den tagit vägen. Den bits säkert=(
Hatar verkligen spindlar!!!!!

Vad ska jag göra idag?
Har väl inte missat solen? Nä då!
Ska ut o steka lite fläsk *ler*
Olivia somna precis i sin babysitter! Min goooooodis tjej!

Nu ska jag säga varför jag eller vi kämpar med flaskan!
Jag ska inte ge ersättning än, jag ska försöka ge henne boppemjölk iaf till 6 månader.
Har dock märkt att jag inte har lika mycket att erbjuda :(
Sen är det bra att pumpa så man kan ha med eller om jag ska ngnstans så kan Staffan eller ngn annan ge henne mat.
O sist men inte minst... Jag tror hon har en tand på G! :( O får hon det så vill jag inte riskera ett hål i min bröstvårta!
Hon har haft ett litet riskorn men nu är det mycket större och så har tungan börjat komma ut, precis som hon kliar tandköttet med den..är ni med? =)

Gaaaah vart tog nu solen vägen???
Helt molningt! Attans med.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0