Spiiiiindel!


Tyckte allt det var ngt som kom krypandes!
Uff uff uff! Tänk om Olivia ligger på golvet så kommer spindlen på henne!
Räligt!
Måste hitta den!
Men den lilla saken sprang under bordet.
*kliar på mig*

Sötast ligger och sover. Jag ska vänta tills hon vaknat för då ska vi ut och gå en lång runda!
Tror hon är i en ny utvecklingsfas.. Enligt min bok så stämmer det in i hennes beetende och fasen ska komma mellan 6-9 veckor. Och hon är ju 7 på söndag!
Sympom - Suger på handen hela tiden, vaknar och skriker precis som hon har jätte ont eller är jätte rädd, somnar inte som hon brukar, mycket mer orolig, tömmer inte bröstet som hon gör annars.
Så inatt somna hon inte fråns 4 ungefär...
Lagm trött är jag och ont i halsen har jag börjat få..
Hoppas det bara är för tröttheten och inte att jag börjar bli sjuk!

Får ta o leta fram kläder till Liten nu!
Köp inte tröjor till en bebis. Det är såååå opraktiskt!
(har själv köpt många INNAN hon föddes)
Onödigt!

Puss på er!

image640



Kommentarer
Postat av: Anna

HATAR sprindlar!! De e så snabba o obehagliga, noll kontroll har jag på dem så därför e dem bland det äckligaste jag vet!

Ja, hihi, jag e redan klar me en header, tycker det e så skoj o pyssla me sånt! Men om du gillar den vet jag ju inte... annars knåpar jag ihop en ny. Hittade ju bilder här på din blogg som jag använde. Japp, maila uppg...

Kraam

2008-05-05 @ 12:48:02
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Pauli

Håller med om tröjorna! De bara kasar upp! När de börjat gå är det praktiskt, Engla har typ inga bodys nu längre för det är omöjligt att knäppa, hon springer iväg så man får springa efter med en tröja och trycka på den i farten :)

2008-05-05 @ 12:55:17
Postat av: Amme

Vaa har ni ingen sol i Åhus? Brukar va klarare därnere ju. Hmm, kanske ja snodde all sol...flåååt! ;-) Leta nu upp den där spindeln o kill it! El släpp ut den...jag ska inte låta så dramatisk ;-) Puss

2008-05-05 @ 13:33:03
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: Frida

Har en son född två dagar innan Olivia och han beter sig precis så som du skrev. Då vet jag att det är normalt då :)

2008-05-05 @ 16:00:03
Postat av: miian

åhh den där fasen e läskig,jag vart livrädd när Lowa gick igenom det där,just biten med att vakna i panik och bara skrika!
Men det går över,hoppas det släpper fort för Olivia,vara vaken till fyra e ju ingen hit...har aldrig haft vakennätter här hemma,men är INTE avis..jag njuter så länge det håller sig med att Lowa somnar klockan 19,men det kommer ju vända..man bara väntar på NÄR =)
Hoppas ni haft en underbar dag även i Åhus,här i stan e det kokande hetta!
kram

2008-05-05 @ 17:05:44
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Amme

Va fiiiin blogg!! Har frågat Anna om hon me vill göra min mer personlig. Din va GRYM! =)

2008-05-05 @ 18:27:05
Postat av: hannapanna

håller med om tröjor!

spindel = Bläääääääääääääääääääääääääääääääää
,

2008-05-05 @ 20:26:35
URL: http://elliotminprins.blogg.se
Postat av: hannapanna

vafan de ja skrev först kom inte me!! skulle säga att sån e Elliot oxå! iaf de med suger på händerna och så har han skrikperioder på kvällarna! GAAAAHH!

2008-05-05 @ 20:29:00
URL: http://elliotminprins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0