snart sova men...

 tänkte skriva av mig lite först!

Börjar med att skriva - vilken underbar dag!
Sol och värme och LÖRDAG!
Vaknade, låg o mös med mina älsklingar!
Gjorde frukost, Staffan låg kvar o nanna lite med Olivia.
Gick ut o satt mig, åt frulle och bara njöt!
Dagen spenderades sen ute med båda två. Olivia invigde sin nya gröna sak..
Hon somna i den, mys!
Jag rensa ogräs (tur ingen såg mig) haha...
Spelade kub med Fin. Han vann! Alla gånger! *skyller på gräset*
Pratat med syster och T och E! Saknar dom enormt men om en månad typ så ses vi :)
Syster träffar jag på onsdag :):):):)
Hade inget planerat för kvällen men vi ville göra ngt! Staff ringde André och fråga vad dom skulle hitta på.
Vilken tur att dom inte skulle göra ngt spez. Så dom kom hit, André och Frida. Grilla och tog det lungt.
Mysigt!

Har fått ett myggbett på fingert, tjock som en korv, eller ja tjock.
:)



Hihi sötnöt! Ser rolig ut, min gos!
Hon gör massa framsteg nu, duktig!
Nacken börjar bli väldigt stark..
:)





Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmeli

men så underbar hon e =)

2008-06-01 @ 18:05:37
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Hon e ju ur söt..Ibland vill man ge dem stopp och väx!

2008-06-01 @ 18:10:43
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Matilda

hehe, jag ser att taightsen har kommit till användning!! såååå söt hon e !

2008-06-02 @ 09:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0