Snart slut!


Helgen går alltid så snabbt.
Dagen blev trevlig ändå. Staffans mamma kom hit och gjorde oss sällskap!
Gick en runda sen satt vi ute o titta på våra män som jobbade!
Det blev jätte bra..
Nu kan ju jag oxå vattna hela trädgården (baksidan) ;)

Till dig Maria som var intresserad av vad vi hade köpt för grejjer så är dom köpta på rinkaby rör ab. www.rinkabyror.se
Inköps lista ;)
Polyetenslang 32*26,2.
Anborniningsbyglar för PEM slang (lätt anordning att ansluta spridarna på)
Övergångsvinkel inv för att ansluta sista spridaren på slangen.
D-nippel 32 r för att ansluta spridaren till anordnings byglen.
Strålspridare 50 S.
Resten är kranar och vinklar och T rör till pumpen.
Har du ngn mer fråga så är det bara att hojta (Staffan)


Hihi ja för jag kan inget sådant!

Sitter och äter godis för jag har varit nyttig och ätit kycklingsallad när Staffan åt en pizza!
Men det locka mig inte alls så det va bra! Godiset är eg inte så gott men jag äter det för det finns brevid mig!
Aja, när syster kommer ner ska vi äta bra mat och vandra massa.. Syster yster - JAG LÄNGTAR!

Ngn som vet varför min gamla blogg bild och namn har lagt sig på sidan..
Freelove ska det ju inte stå! Och den bilden ska d ju inte vara!
*hum*
Blev så när jag ändra portal.

Till dig som tyckte jag va lik Jordan, uff uff uff uff!

Fint väder imorgon???



Kommentarer
Postat av: Amme

Jordan???? Nä fy fan, hon e ju skiträlig juh, du 100 ggr sötare minst

2008-05-17 @ 23:55:34
Postat av: Maria

Tack för hjälpen! :) Mannen min har läst listan nu, ska fortsätta jobba med projektet nu. Pojkar o dess leksaker.. hi hi

Men bra blir det ju! Våra duktiga män!! :)

Jag håller på o anlägga en asiatrabatt. Jättekul!



O jag tycker inte heller att du är lik Jordan.

Vilken förolämpning!



Kram Maria (m fam)

2008-05-18 @ 11:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0