snart kväll..


denna dagen blev d inte mycket gjort..
lilla damen har väl inte sammarbetat som vi ville..
men men..
hoppas vi kan spendera tiden ute imorgon!!

är så glad för min syster kanske kommer hit när staffan ska till sweden rock!
sen ska syster och barnen komma o vara här i nästan 2 veckor i sommar.
i sammband med dopet.
hoppas hoppas det finns tid i kyrkan då!
hon kommer bli tung att bära ;)

nu ska jag platta håret.
har tagit tre timmar att försöka att göra vid mig lite..
tre timmar, hehe ja o det brukar eg bara ta 20 min!

blev helt slut i planeten nu.
ska andas in lite skog snart!

Adios!


image632

Kommentarer
Postat av: Anna

åh så mysigt me syrrans eventuella besök! =) Vet att de betyder mkt för dej så det gör dig gott.. Inte skoj för dig o lillan o va ensamma hemma när inte pappsen e hemma ju ;) Eller kanske du o Olivia kan åka till dem? Aja..
Ha en mysig helg!
Kramar från mig! =)

2008-05-02 @ 19:28:20
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0