Ohh sunny day..


eller inte!
Skulle äta frukost ute men uff vad det var kallt!
Blev ju molningt när vi satt oss!

Skulle göra vid mig men då kom Staffans pappa, så nu ska dom grejja med ngt i trädgården.
Vi ska juh ha såna som ploppar upp ur gräsmattan så det vattnar sig själv..
Bra men jag ville göra ngt juuuu!
Men så är det att ha en man som är trädgårdsintresserad!
O jag klagar inte! För vi hade inte haft det så fint annars!

Satt och tittade igenom bilder!
Herrgud vad stor mage jag hade!
Det såg man juh inte när den bodde på mig.
Visst visste jag att den var stor men så?? Gaah!
Inte konstigt man har så mycket överflöd nu!
När man ligger ner är den jätte platt! Går ju tillomed inåt!
Sen så fort man sätter sig så sväller det över..!
Hehe men jag tror att det försvinner inom ett år iaf! Det ska det göra!
Bra det är sommar snart för då äter man mest massa sallader och kött.
Grillat är goooodast!
På tal om grillat så grilla vi fläskfile igår. På vår gasol grill!
Så gott det blev!

Ska passa på att duscha nu när Olivia sover.
Får bli en snabbis för jag vet att hon kommer vakna snart!


Kommentarer
Postat av: hanna

hur komme det sig att man inte behöver skriva in en sån kod när man skiriver kommentar till dig ? hehe

2008-05-17 @ 12:22:54
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: hanna

ja så är det oftast ja!!!

hehe ja de får du juh göra!! =)



jaså, ny blogg huh vaddå ny, hur var varför? men de e ju samma vloggnamn? =S fatta nada AB ! kram

2008-05-17 @ 18:45:17
Postat av: Maria

Vi håller oxå på o bygga ett sånt bevattningssystem i gräsmattan. Vilka grejer har ni köpt? Vi har lite strul med kopplingar... Vill gärna få igång vårt system snart!



Kram Maria

2008-05-17 @ 21:26:53
Postat av: Anonym

du ser ut som jordan price -utan brösten- på din presentation! :)

2008-05-17 @ 22:17:32
Postat av: susanne

hej vilken fin blogg du har fått! känner igen mig med magen hihi inte skoj men som sagt man får gå mkt och äta sallad så ska den väl vara borta snart!

hälsningar susanne

2008-05-18 @ 19:03:09
URL: http://susannenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0