Jag gillar inte dig!


Nä du räliga fluga som bara ska vara i mitt huvud när jag sover, du ska booort!
Men nu hittar jag ju inte dig *suck*
Kom fram nu om du är så tuff.
*arg*



Skulle ta kort till tidiningen idag, så jag boka av mitt stan besök (igen)
Sen nu blir det inte ngt kort! Staffan kunde inte helt plötsligt.
Balle!

Så nu sitter man här igen och har inget planerat.
Dö tråkigt!

Ngt som är roligt är iaf att jag snart ska till Vellinge igen och då har jag fullt upp!
Tandläkaren, frissan, träffa vänner och kanske kalas för fajan?

Längtar till mitt ljusa hår, töntigt men sant. Är så trött på min tråkiga bruna färg.
Den hade ju behövts förnyas om man säger så, men det gör jag ju inte nu!
Onödigt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars johanna, du skulle hänga me mig o simmat!? Det va skönt, sen bubblade jag o bastade (får du bubbla nu egentligen??) Aja.. skönt va det!! =)



Jag kan verkligen förstå att du längtar efter ditt ljusa hår, sån e jag me! Håret e viktigt o det gör så mkt..



Kraaam

2008-05-19 @ 12:09:47
Postat av: jossan

Helloo! Petra & jag har enats om torsdag fm alternativt vid lunch..vad sägs?

2008-05-19 @ 18:11:16
Postat av: Anna

ja, det e grymt skönt me shorts! Dessutom kan man ju ha dem annars me, hemma o mysa me, utomlands (som vi ju ska)när man går på stan o marknader o allt svettigt man hittar på. De e ju svala o luftiga! ;)

Om du ska lägga lite extra på dem hittade jag jättesnygga på InterSport, fast dyrare.. hört att stadium också har, inte kollat själv!



kraam

2008-05-19 @ 20:56:03
Postat av: Amme

haha har du norpat min bloggdesign nu i headern :-P

2008-05-20 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0