Härlig söndag!


Målat utemöblerna blev mycket fint faktist.
Ska hitta snygga kuddar att ha med så kommer det bli änu finare!
Satt på gräset och åt lunch sen spela vi strand tennis. Hihi, kul det!
Tittar på min rygg nu, den e röd! Solen tog visst ganska mycket utan att man ansträngde sig att sola..

4/6 - Jag längtar!
Syster kommer ner och ska vara hos mig och Olivia onsdag till lördag!
Bara vi!
Härligt!!!!

14/7 kommer syster och barnen!
Jaaaaaa!

Man uppskattar allt mycket mer när man bor så långt ifrån varann..
Inte kan man ta det förgivet att man ska ses..

Måndag imorgon igen..
*suck*

image639

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: hannapanna

hejsan svejsan! på
förmiddagen tror jag ,typ vid elva, hinner du in til det? kraaam

2008-05-05 @ 07:16:17
URL: http://elliotminprins.blogg.se
Postat av: Anna

Lilla Jojjo?? =) Jag har ju en header till dig.. vill du se den kanske? Kraam

2008-05-05 @ 11:50:51
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0