Händelserik dag!


Wohooo - Kryss i taket! :)
Idag har det hänt mycket eller mer än det brukar!
Varit hos bvc, mvc och kvantum.
Skön runda fick jag då och pluttan somna gott i vagnen.
Hemma har jag packat o donat och när Staffan kom hem så körde vi till Maxi o handla lite smått o gott.
Har hela frysen full med kött nu hehe..
Skit bra!
Jag känner mig stressad! Men varför?
Har inget att känna mig stressad för eller är det framtiden som spökar?
Ja vad vet jag??

Ska ta och dricka min goda fun light saft nu!
Iskall Appear *mums*



Sen ska ha ta o byta lösenord på hotmail!
Öppna inte mail från mig som man ska öppna ngn länk!
Det är INTE jag som skickar ut d!

Adios....

Kommentarer
Postat av: Amme

Javisst är Apears SJUKT god!!! Mmmmm

2008-05-21 @ 22:13:23
Postat av: Mojan

Ja, va roligt men det har nog löst sig.. Men va trevligt att det är MORS DAG... snart. Du har väl ingen anledning att stressa eller?? Nu kommer vi upp och hämtar er imorron och sen har vi ju flera dagar på oss att göra en massa och du ska ju träffa kompisar och Lilla Engla, Pauline med flera kanske Maria med sin lilla flicka. Vet inte ert schema men hoppas du får till det vårt hus är alltid öppet för dig så ni kan alltid vara här. Kramar från din MOR

2008-05-21 @ 22:15:59
Postat av: Frida

Hur stor är tjejen nu?

2008-05-21 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0