Godmorgon!


Då var man vaken. Eller jag har varit vaken länge..
:)

Sitter med min kopp kaffe och surfar runt lite på nätet.
Min dagliga rutin?!?

Solen är lite blygsam idag! Men det gör inget. Vi ska ändå tillbringa dagen ute.
Vi ska måla vårt utemöblemang..
Får se om det blir snyggt. Jag vill ha det svart men vi har grå färg hemma så vi ska se hur d blir.
Blir d inte snyggt ska vi in o köpa svart imorgon.
:)

Igår solade jag massa. Inte blev jag brun för det. Men guuuud vad det var skönt!
Liten sov hela tiden.
Brände mig på bröstet! Men men har man inte solat på ett år så är det ganska självklart att kroppen inte är van!
Måste härda ut den hehe..
Kvällen blev tillbringad hemma hos Lotta. (olivias blivande fadder)
Lagom trött i huvudet var jag när vi gick hem. Har inte varit borta så länge med Olivia.
Så hon somna gott i vagnen. MEN somna inte fråns halv 3 här hemma. Jag testade nappen men uff vad hon kräkte. Stackare..


Undra om jag är röksugen?
Drömmer ju hela tiden om att jag röker..
Dumma!

image637



Kommentarer
Postat av: Anna

så du är också en fd rökare? Inte lätt alls o sluta.. nä fy! Men duktiga e vi! =) Om det nu e så att du rökt innan? hehe..

Hur blev möblerna?
Jag vill me ha trädgård o utemöbler... snyft

Kraam

2008-05-04 @ 16:43:27
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: josephine

Hej Johanna-panna! Det där dumma giftet..jag drömmer också om att röka och inbillar mig att jag är röksugen. Jag åkte hem till mamma en kväll när det var som värst för att ta ett bloss och det smakade FAN!! Jag blev helt yr och illamående. Jag har varit storrökare i nästan fjorton år så det är inte så konstigt att det är svårt att sluta! Men jag fortsätter att kämpa, det är ju faktiskt väldigt skönt att slippa det. pussa pluttan och hälsa så gott! kram från oss

2008-05-04 @ 17:56:40
Postat av: Anna

Det gör jag väldigt gärna till dej!! Fundera på vilka färger du gillar, vilka ev bilder du vill ha med och skicka det till min mail.. glöm inte att skicka lösenord och användarnamn så jag kan gå in o ändra det till dig!

[email protected]

Kraam

2008-05-04 @ 20:56:24
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Anna

hihi.. nu har jag knåpat ihop en header till dej, får se om du gillar den! =) Följt färgerna som du har nu, lila och lite grått..

Har du msn kanske vi kan fixa det imorgon? jag e ledig imorgon..

Sov gott, natti

2008-05-04 @ 22:43:45
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0