Blev inte som jag tänkt mig..


..nä blond är jag INTE! Hon la massa ljusa slingor i håret men det syns inte.
Är mer ljusbrun nu bara.. Men men jag ska vara ute mycket i solen så det bleks..!
Lämnade Olivia hemma hos mormor o morfar. Som tur va så sov hon under tiden jag va iväg så hon saknade inte mig ;)
Eller bröstet..hehe...
Sen bar d iväg till tandläkaren. Inga hål, hade jätte fina tänder. Så vita sa hon;) Måste vara den tandkrämen jag har hehe..
Men dessvärre har mitt tankött tagit stryk under grav. och ammning så det bara blödde o blödde..
Fick tid om fem veckor för att kolla upp det igen.
Efter tandläkaren åkte vi o shoppade lite..hehe! Kan inte motstå Lindex kläder.
Köpte en fin jacka som var på Xtra pris. Olivia har ingen riktig jacka. Så nu kan hon vara ute när det är lite kyligare, som på tidig kväll tex.. Skönt! Sen blev det bodys, byxor sparkdräckt och en solhatt i jeans.. :)

Sen kom dagens höjdpunkt!


Maria med sin Elina - Jag med min Olivia - Pauline med sin Engla ♥


Tjejerna ♥


Jag och min söta lilla tjockis :)

Elina var sååååå pytteliten! Så söt! Helt plötsligt blev Olivia jätte stor fast hon bara e 6 veckor större.
Engla va snäll och skulle ge nappen och pussa.. O eg e hon oxå bara en liiiten kicka.. :)
Man ska ta vara på varje dag! Det går så snabbt.
Mysigt var det att träffas! ♥

Nu är Staffan i Rom...
Jag är inte alls avis (hum)

Melon nu sen sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååh va fin du e gumman!!! =)

Du e så söt.. O din lilla rulta me, hihi, godis-söt e hon! Håret+färgen blev ju toppen! Som du sagt innan så får man ju ta ett steg i taget.. när man ska bli ljus alltså! Solen kommer ju göra sitt i sommar (om solen vill stanna här...hoppas!)





Kramar om er

2008-05-23 @ 23:29:13
Postat av: Amme

ååh håret blev ju jättesnyggt gummsan

2008-05-24 @ 05:44:15
Postat av: Denise

Jättefina foto :)

2008-05-24 @ 11:02:14
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Sandra!

din lilla flicka är så gudomligt söt!

2008-05-26 @ 13:36:27
URL: http://sardnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0