9 timmar!


Inatt sov Liten 9 timmar!
Somna kvart över tolv och vakna klockan 9 och ville ha mat!
Tror hon fick mycket mat igår, det var nog därför..
Låg vid bröstet ganska mycket!

Idag ska vi åka in och handla lite till vagnen!
Svart insketsnät/myggnät.
Röd parasoll.
Och kanske en babyvakt och en bärsele..
*dyrt*
Men man vet ju aldrig man kan ju göra fynd!

Inte lika varmt idag eller är det för klockan inte är så mycket?
Ja vad vet jag :)

Titta in smajlet!!!
Kamra apa like mamma!
Hahaha...
(undvik mig)

Nu ska jag göra mig redo för att möta dagen!
image636






Kommentarer
Postat av: Anna

o lik mamma e hon också! =)

2008-05-12 @ 12:13:12
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Caroline

Vad fin sidan blev nu med nytt utseende. Hoppas ni haft en bra måndag.

2008-05-12 @ 17:37:19
Postat av: Anna

så fint du har det!! Jag har också ändrat lite.. hihi.

Va brun o fin du e! *avis* vill me va brun..

Hej hopp!
Kraaam

2008-05-12 @ 21:55:32
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Carro

Snyggt linne! jag har likadant! :)

2008-05-12 @ 22:01:17
Postat av: Emma

gudars vad längesedan an kikade inom här, vår dator har ju kraschat :(

Så stor lilltösen blivit, och fortfarande lika vacker, om inte mer till och med :D

Ang bärsele, omni inte redan har köpt, och är intresserade av att köpa begagnat så har vi en svart röd babybjörn active fit som är använd typ 3 gånger bara (vera var ju så tung haha)som vi tänkte sälja, den är som ny!

hoppas allt är bra med er annars och att ni juter i den tidiga sommaren!

kram på er

2008-05-17 @ 15:04:13
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0