Vecka 41 (40+0) *gaaaaaaaah*


Då har jag tagit nya magbilder.
Hon måste ligga helt snett :)
Tänk att dagen är här idag! Men jag tror lillstumpan ligger o myser och inte vill lämna sin säkra plats änu!
Hon förstår nog inte hur längtad hon är av så många!
Mest av mamma o pappa såklart!!!
Vi vill ha ut henne nu så vi kan beskåda vårt underverk!





image436


Igår skulle vi äta STARK mat...
Åkte ner till (kommer inte ihåg vad det hete) men det ligger här i åhus.
När jag väl hade bestämmt mig vad jag skulle ha så säger hon att jag inte får äta just den maten för den är väldigt stark. Så sa jag att det är därför jag vill ha den för att sätta igång bebis.. Men ikke!
Hon gav mig en lite lite påse som jag kunde få smaka, men inget mer.. Aja! Där sprack d.
Sen åkte vi till Staffans syster o titta på melodifestivalen och åt fruktsallad med glass och hemmagjord chokladsås! Gott? Oooooo JA! ;)
Åkte hem vi 1.. blev sent! Väl hemma så gick vi inte o la oss fråns 3...

Tänker på systeryster som har massa hög feber och e sjukis..
Massa friska kramar till daj! ♥

Vet inte alls vad jag ska göra idag!
Ha lika tråkigt som jag brukar tydligen!

*blä*



Kommentarer
Postat av: Anna

today is the Day! Verkar va en envis tjej ni väntar.. =) Magen har verkligen kommit ner nu tycker jag, o ja, det ser ut som hon ligger lite snett, hihi! Klart det måste va mysigt o ligga där inne i värmen men på dej verkar hon ganska livlig, då vill hon nog snart ut o sträcka på benen tror jag, hihi! Kram

2008-03-02 @ 15:05:35
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Pauli

KOM UT NU BEBIS! Puss och hoppas allting är bra!

2008-03-02 @ 15:54:19
Postat av: Amme

Olivia!!! Det e dags o komma nu *buff buff* Det räcker för mammsen nu :-P

2008-03-02 @ 17:32:51
Postat av: Karolina

Biiig bauta mage :) Fin fin !! Å yes - lite snett ligger hon nog :) Mmmm - lite sjuk e jag - men det går över snart - blir glad när jag tänker på att - snart blir jag moster !! :)

Puss å Kram från en febrig storasyster :)

2008-03-02 @ 20:01:55
Postat av: Emma

hmm du har inte skrivit blogg idag, kan det vara så att olivia är på väg eller kanske till och med redan är ute???
kramis

2008-03-03 @ 11:11:46
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0