Väntan är olidlig!


Ni som läser här inne måste tycka det är drygt att jag bara skriver om samma samma sak..
Men jag skriver juh väldigt mycket för mig själv! För att komma in här om ett år o se tebax på vad jag kände och så.
Men givetvis så skriver jag för att ni ska ha ngt att göra på datan (tidsfördriv) Hehe...

Här är inget som händer...
Idag ska vi beställa STARK mat!!!!
Haha.. *håll tummarna*

Staffan åkte precis till en kompis, jag hade kunat följa med men jag kände inte för det...
Då måste man ju göra vid sig!
;)

Har precis beställt lite saker på nätet...

Till han --> image426

Till mig --> image427


Har hittat en sida som är väldigt bra att beställa från!
Billigt och fri frakt! Sen får man varorna 1-2 dagar efter (i brevlådan)
Sånt är mycket omtyckt!

Ska in och ta en dusch nu men vi hörs...
image428

Kommentarer
Postat av: Anna

den där sidan vill jag me kolla på... =)

2008-03-01 @ 13:04:44
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Anna

en sak till... du e inte alls tråkig!! Sen e det ju faktiskt så att man får skriva VAD man vill och OM vad man vill i sin egen blogg. Andra kan välja att inte läsa om det inte passar, inte sant?? ;-) Akta så du inte får magknip istället av den starka maten..hehe.. trevlig lördag! Kram

2008-03-01 @ 13:07:04
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Malin

vilken sida är det om man får fråga? :)

2008-03-01 @ 13:29:04
Postat av: Amme

Du e inte tråkig, sluta nu. =) Kerastee´s produkter e skitbra, överdosera inte bara :-P

2008-03-01 @ 13:30:16
Postat av: Maria

Jag undrar oxå vilken sida du beställt ifrån.. O precis som de andra så tycker jag oxå om o läsa din blogg. :) Du är inte alls tråkig.

Trevlig helg! / Kram Maria

2008-03-02 @ 01:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0