Snart besök!!

image451


Inget roligt har hänt...
Staffan har grejjat ute hela dagen.
Han är jätte duktig men det är tråkigt för mig.
Men vi får juh fint så jag får tänka posetivt..
Mojan är på väg upp!
Kan hon köra själv??
;)
Alltid fajan som kör så man blir lite töntig när hon ska köra alldeles själv..
Vi ska nog till Maxi när hon kommer upp..
Köpa ngt gott sen ska jag kolla på en fundation.
Om inge händer ska vi köra ut på lite saker imorgon..
Jag och hon har det himla trevligt när vi är ute i affärer ;)
Inte ha massa stonkande o stönande män brevid en som tycker det är sååååå tråkigt att man ska kolla på det ena o det andra!
Man känner sig bara stressad då :)

Tänkte göra kycklingwook idag..
Alltid gottit..
O lätt att göra ;)

Olalalaaa just nu är min mage STEN hård..!




image452
Johanna

Kommentarer
Postat av: camilla

haha kikar in här hela tiden nu ju! Du måste tro att jag inte har nåt liv snart.. :D

Själv var jag nyss hos BM: högt blodtryck o socker till tusen i urinen :( Får se vart det leder.. hoppas INTE på snitt...

ha det bra! Nu MÅSTe ju beba snart komma!!!!!

2008-03-07 @ 18:26:17
Postat av: Anna

jag tror jag lider av johanna-syndromet, blivit lite beroende av ditt bloggande!! Det första jag kollar när jag sätter mig - "har hon kommit ut än????" hihi! Kan inte hjälpa det! Hoppas du fortsätter blogga även när lillflickan kommit till er, ska bli skoj o se henne sen på "riktigt" foto, även om ULfotot e jättesött! =) Ha en trevlig helg o rör massor på dej me mammsing, man känner sig oftast tryggast me sin mamma så passa på ifall det sätter igång ;-) Kraam

2008-03-07 @ 19:24:59
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Anna

eller oj...lider o lider, lät inte så värst snällt!! hehe.. f`låt! ;-)

2008-03-07 @ 19:25:42
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Maria

Nä, nu tycker jag att hon får ta och titta ut! Håller tummarna för att det händer något ikväll/natt!
Massa kramar från Maria och Skuttan!

2008-03-07 @ 22:07:11
Postat av: Hanna

duuuu ja hade ju massa sammandragningar i lördes o så kom han på tisdan så nu KAN de inte va långt kvar! :) *tänker på er o hoppas hon kommer snart!!*
Kramar

2008-03-07 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0