Snällaste lilla bebis!






Ja nu får man ta och njuta av  varje vaket tillstånd Olivia har..
Hon sover hela tiden. Och sover hon inte vaknar hon (såklart) och ligger och tittar på oss sen vill hon ha boppe..
Och så somnar hon igen..
Bajsa kan hon med *haha* Vi måste ha större soptunna!! :)
Trodde faktist jag och hon hade blivit magsjuka natt. Vi besökte toa lika mycket typ...
Men idag är det bättre så vi hade bara lite sympati för varann igår.. *ler*

Nu sitter Staffan och Karolina o spelar guitar hero, roligt har dom.
Jag bojkotar det, men kanske ska testa.. Göra staffan lite glad att jag är intresserad av sånt med..
 image496





Igår var mina älsklingar uppe.
Stolta kusiner! O ja! Sött att se...
Mor hade gjort all mat, vad hade vi gjort utan henne??
Far hade med sig en elgitarr som staffan o han satt o spela på..
Roliga!

O glömde säga att navel stumpen trilla av idag, fin navel kommer hon få..
Ska bada ikväll...Se hur det går?? Lite rädd för det men övning ger färdighet!

Förlossnings story kommer men jag orkar inte sammanfatta allt just nu....

 Ebba är nyfiken på kusinen..

 Både Tindra och Ebba vill säga hej!

 Mormor beundrar skapelsen..

 Ny matad och ska försöka rapa henne, Tindra vill gärna vara hålla hennes hand :)


Nu ska jag återgå till kaffet som står och blir kallt!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-22 @ 14:40:45
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken söt liten tjej =)

Glad Påsk!

2008-03-22 @ 14:58:26
URL: http://thisismaria.blogg.se
Postat av: Pauli

Vad gulliga systerbarnen är. De måste tycka hon är liten :) hihi
Ang badet så var vi pisse nervösa med. Mitt enda tips (av lärdom) är, se till att hon är matad och pigg och nöjd. Engla skrek genom sina första 3 bad för att hon var trött eller hungrig förstod vi efter. Det var hemska :/ lycka till! saknar er! puss och glad påsk

2008-03-22 @ 15:07:01
Postat av: Tindra & Ebba

Hej Moster Johanna och Staffan såklart Olivia med.
Vi hade jätte skoj hemma hos er igår. Fina bilder som vi fått se på bloggen mormor har visat oss. Vi är jätte stolta att vi fick hålla Olivia när vi satt i soffan. Puss och Kram kusinerna till Olivia.

2008-03-22 @ 17:12:38
Postat av: Mii

Så söt dotter! :)
Måste säga att du också är himla söt, har tänkt på det innan med :)
Glad påsk!

2008-03-22 @ 18:02:09
Postat av: Kusin Kristoffer m. sambo Sofia

STORT GRATTIS! Otroligt kul med en släkting till, väldigt kul att läsa allt som hänt innan och efter födseln!
Olivia är lika söt som sin namne Olivia Newton John!
Lr?
Farmor halv ligger här bakom och berättar lite om allt som hänt...hade varit kul att träffas och ses...
Hälsningar från Malmö!

2008-03-22 @ 19:52:24
Postat av: camilla

haha känner igne det där.. min lilla stumpa har sina vakna tillfällen mitt i natten.. oligt lixom hihi men men

man ska INTA klaga, sen är de JÄMT vakna o då klagar man på att dme int sover haha :-D Så njut så länge det varar!

2008-03-22 @ 20:32:51
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0