Sista dagen med syster..


Hej!
Vilken dag det varit. Strålande sol!
Man kan inte mer än att njuta när det är så ljuvligt ljust ute.
Vagnen fick komma till användning igen.
Syster och jag tog på oss varmt och Olivia blev ner bäddad med mycket kläder.
Mysigt.
Gick ner till havet och det var inte bara vi som gjorde det. Solen hade lockat ut många fler.
:)
Nu börjar det gå mot ljusare tider. Ottos glass har juh öppnat ;)
Muuuuums.
Tyvärr hade vi inga pengar på oss så det blev ingen premiär för oss.

Nu har Syster åkt hem till Vellinge igen. Tråkigt men sånt är livet.
När hon lämnade oss så gick jag och staffan o la oss.
O somna snabbt :)
Olivia fick ligga i korgen för första gången. Söte!
Ska testa och ha henne där ikväll/natt.
Hoppas det går bra. För hade varit jätte skönt att få ha lite större plats i sängen.
Hihi.

Bjuder på lite bilder som är tagna under dagen.
Puss








Nu så ska jag gå o kissa, ajaj!

Kram

image510

Kommentarer
Postat av: Pauli

Vilken mysig dag ni haft! Vi har också varit ute massa!
Grattis till Olovia på 1 veckas dagen :))) puss

2008-03-23 @ 16:40:34
Postat av: Hanna

Vad mysigt ni verkar ha haft det. Riktigt söt liten tjej ni har :)

2008-03-23 @ 18:52:41
URL: http://hohlzon.blogg.se
Postat av: *Sofie*

Så mysigt! Kul att du fortsätter att blogga bra trots att du har en pytteliten jättesöt tjej=)=)

2008-03-23 @ 19:34:44
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Hannapanna

hej hopp ja lider med dig ( kissa alså ) men de går snart över ska du se =)

taack =) Vi har fått den,
den är från babyproffsen! deras märke "babyseat" heter den!

KRam

2008-03-23 @ 21:00:46
URL: http://elliotminprins.blogg.se
Postat av: josephine

Helloo Johanna! Vad skönt att det går bra för er. Nu har nog alla i vår grupp förutom anna & ebbinge fått sina knytten. Vi träffade dem idag när vi var ute o gick. Hon har gått över tiden med 13 dagar hitintills. Behöver jag säga att hon var less på det? ;)
Man känner sig ju ganska mallig när man går med sin vagn. Så skönt att slippa vagga runt med tjocka magen. ska vi ses nån dag? kram J

2008-03-23 @ 21:07:09
URL: http://www.shooot.blogg.se
Postat av: camilla

hejhej!

Skönt med promenad! O lillan verkade tycka om att bada? Hon ser nöjd ut på bilderna i alla fall :)

kram kram

2008-03-23 @ 21:21:22
Postat av: camilla igen...

Jodå, strl 48 och det är ÄNDÅ för stort :( Hon var ju 4 v tidigt lilla gumman... trodde inte jag skuulle va på bb samtidigt som dig inte hihi

2008-03-23 @ 21:24:07
Postat av: josephine

Hej igen. Njae..har nog slarvat lite med knipet ;)
Får väl vara så snäll och börja med det också. Jag kan ju tillägga att de där 10 kilona känns inte! Jag får ff inte på mig några kläder :(
Du, jag o Petra får ta en fika el nåt. Thyra har vuxit mycket :) Kram på er

2008-03-24 @ 07:50:53
URL: http://www.shooot.blogg.se
Postat av: camilla

Hejhej!

jo, det känns konstigt att ha två barn helt plötsligt.. det skulle inte ske förren om 4 veckor ju :-D Men alltär toppen, man har att göra så att säga hehe Aldrig en lugn minut..men jag trivs! Vad gjorde man egentligen innan man hade sina barn??? Gud vad man älskar dem alltså...

ha en bra dag, det ser ut som om det kan bli sol?
kram

2008-03-24 @ 08:46:49
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0