Liten blir mycket större!


O vad det går snabbt.
Bvc idag, lill prinsessan hade gått upp från att vi lämna BB (vägde då 3100) till idag då hon vägde 3600..
Hon hade växt 2 cm med så nu är hon hela 53 cm lång. Hihi det är inte så långt eg ;)
Hennes huvud hade växt från 35 till 36..
Så det va inte bara jag som hade fått för mig att hon va lite rund i huvudet.. Skönt att det går åt det hållet så det inte går neråt.
Hon kissa ner hela vågen. Pluttan då! Sen när jag hade tagit på henne alla kläde rigen lägger hon av en stor ladning i blöjan och i byxorna.. Sen började hon skrika.. Jag blir så stressad av hennes skrik. Men det är juh hennes sätt att säga att UFF vad räligt det känns med bajs överallt..
Vi fick låna ett rum så hon kunde få mat för hon var helt hysterisk..

Skulle ut och gå idag när vi kom hem men jag behövde sova. Jag mår inte bra!
Jätte ont i huvudet, haft sen igår. Fick gå upp inatt med för att ta pilla..
När jag bytte på henne flimra det jätte mycket för ögonen..

så jag bestämde att idag ska jag och olivia bara vara hemma trost det fina vädert. Men det är säkert fint imorgon med. O vem vet vi kanske går ut ikväll!
Staffan åkte ju in till stan för att göra lite äreende.. Så han kom hem till två utslagan flickor i sängen.
Den ena ligger fortf kvar *ler*

Måste köpa "mitt första år" bok så jag kan skriva in allt som händer..
Kanske imorgon? Vi får la se...

Fredag imorgon = sista dagen för staffan att vara ledig! *blä*
Så sen är jag iaf fit for fight alla mammor *hehe*


 Min nya babysiter - brun och rosa.. ;)


 Mammas gos!

image527


Kommentarer
Postat av: Dette

Gud vilken söt liten tjej=)
Vi får kika inom i framtiden o se er lilla skapelse..

Kramar från mig o Fredrik

2008-03-27 @ 15:37:09
Postat av: Anonym

En riktigt goding de där!

2008-03-27 @ 16:03:55
Postat av: Sara

jättefin babysitter.. Er flicka e så söt..=) Kram

2008-03-27 @ 16:17:57
URL: http://www.saraj85.blogg.se
Postat av: camilla

Ja, försök ta det lugnt! den där första energin man har efter förlossningen försvinner ju nu.. :-D

De säger att det ska bli uppåt 15 grader nästa vecka och sol!!! Underbart!

kramkram

2008-03-27 @ 17:24:18
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Pauli

köp inte en sån bok tack :) hehe

härligt att hon växer och fin fin sitter! puss

2008-03-27 @ 18:28:51
Postat av: Anna

E det migrän som dyker upp?? Din stackare... Sånt har ju inte du tid me nu, hihi ;-) Så på måndag e det bara du o lillan hemma? OJ va ni kommer sakna "pappa" då tror jag! O han kommer sakna er.. hoppas vädret bara blir bättre nu så ni kan va mycket ute på promenader i solen, det mår vi ju bäst av!! Kram om dej o lill-kickan

2008-03-27 @ 21:31:49
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Emma

å vilken fin babysitter =)
När staffan börjat jobba kan du ju komma oh träffa oss i "min" mammagrupp haha, ta med dig petra oh jossan med vettja ;)
Kramis

2008-03-27 @ 21:32:02
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0