Jag vann!


Hehe när jag vakna så var jag super säker på att klockan stod på halv 11, tänkte att jag skulle ligga o dra mig en kvart. Och det gjorde jag.. Gick upp, kissa sen tog jag på mig..Kom ut i köket och då är klockan kvart i 10!!
O jag var pigg!  Det ni! ;)
Så där vann jag en timme!

Sammandragningarna fortsätter, men jag tror helt ärligt att det kommer bara hålla på så..
Så den 17:onde är jag mamma och staffan pappa.. Vi är inställda på att det blir då!
Men just nu gör d inget, bara hon kommer ut då, frisk och fin!
Är bara rädd att hon blir stressad av igångsättningen så det går fel =/


Det är så logiskt, alla fattar utom du, att jag tänker på dig, att jag tänker på dig precis just nu!

image472

Kommentarer
Postat av: Emma

nä då hon kommer innan, jag gissar på helgen för nu har kroppen börjat jobba så nåt är på gång!
Och det med stressigt pga igångsättning ska du inte bry dig om, du kanske bara får propessen(den dom stoppar upp för att du ska mogna) och kommer igång av dig själv, det gjorde jag så det var mina egna värkar som kom igång =)
Sen att min förlossning gick som den gjorde hade ingentign med igångsättningen att göra, hon var stor helt enkelt!
kramis

2008-03-13 @ 10:57:36
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: charlotte

Jag tror oxå att hon kommer innan MEN om du blir igångsatt så är det inte säkert ändå att hon kommer ut den 17 för det kan ta ett par dagar! Jag vill inte skrämma dig men vill att du ska vara förbered på det! :-)

2008-03-13 @ 14:50:45
Postat av: Pauli

Oj vad härligt med sammandragningar! Låter som massa förvärkar ju, TOPPEN! försökte ringa dig innan... men ingen J som ville snacka. Nåja, skulle bara ge dig en kram typ :) Puss

2008-03-13 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0