Då yr snön igen!


Vilket väder! Var inte våren påväg?? Tydligen inte!
Är jätte trött nu så efter detta inlägg ska jag lägga mig i Staffans knä.
Han sitter och sover vid min vänstra sida nu och Olivia ligger brevid på min högra..


Det var visst annandag påsk idag. Jag som är lite yr.
Vi gick hem till Staffs mamma o pappa. Där var hans syskon med familjer med.
Blev lite för mycket för mig och för Olivia med. Hon kom inte till ro så jag fick gå runt med henne, amma och vara nära. Hon vägra ligga själv. Försökte få henne att somna men minsta lilla ljud gjorde så hon vakna.
Fick lite panik..
Annars var det god mat och efterrätt, fick juh äta efter alla andra.
Men tillslut somna hon, med napp och i min famn. Hon vakna inte fråns vi var hemma igen.
Ätit, bajsat och nu sover hon igen. Skönt!
Borta bra med hemma bäst! Så e det!
Tror jag måste landa mycket mer innan jag träffar en massa folk..


Har fått jätte fina kläder till prinsessan!
 Man får juh vänta att ha d på henne.
Men hon kommer bli såååå söt (om det går att bli sötare?)

image513


Natti....

Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt korg!! =) Kanske ni behöver va lite mer tillsammans bara ni tre, att skaffa barn e nog större än man kan tänka sig. Både kropp o själ måste ju få hämta sig.. jag kan tänka mig att man tror att allt är som vanligt snabbt igen (efter förlossningen) men så säger kroppen ifrån, vila nu mamma Johanna, du behöver nog det. Lät mysigt o all trötthet att lillan ville va nära, tänk så trygg hon är i sin mammas famn, hihi! ;-) Tack för kramen innan, här kommer en tillbaks --> KRAAAM

2008-03-24 @ 22:05:11
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: camilla

Jobbigt när det blir för mkt! :( Hoppas du fick sova lite i natt!!

kramkram

2008-03-25 @ 08:25:06
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0