Då börjar dagen!


Vi ska bege oss hem till Staffans kompisar som med fått barn.
Så Olivia och han kan juh titta in varann :)
Vi ska ta med våfflor så vi kan äta det, våffeldagen juh *ler*

Ställde mig på vågen och snart är 10 kg borta. Alltså är det 10 kg kvar! *gaah*
O det är väl dom kg man får jobba hårt för.
Fast man går ner i vikt så passar ändå inget en. Vill köpa nya kläder men väntar! Köpa nya byxor iaf!


Ha en fin våffeldag, ät o bli mätta! Kram från Mamma Johanna!

 Mitt lilla busfrö :) (body från pauline och ingemar)

 Magen efter 1 vecka. Ser ut som jag är gravid i 5 månaden hihi..

Kommentarer
Postat av: stina

Happy våffeldag på dig med!! Oj har du redan gått ner 10 kg? Tycker du såg fin ut!

2008-03-25 @ 13:54:27
Postat av: sara

dom kg försvinner nog snart:) 1 månad efter jag fått min son va det en sjuksköterska som sa att det såg ut som jag skulle föda en till när som helst! Hehe sånt man INTE vill höra!
Hoppas ni får en trevlig dag!
Er dotter är verkligen jätte söt!

2008-03-25 @ 14:28:23
URL: http://saralonn.blogg
Postat av: Pauli

Grattis till natten! De är guld värda! Ät mkt våfflor, här blir det hårdbantning för mig... 7 kg kvar, det är verkligen skandal! Men... Mallis nästa så skärpning :)
Puss ha en fin dag, saknar dig som attans! Tur vi ses i helgen å man får spana in underverket :) PUSS!

2008-03-25 @ 15:11:25
Postat av: Anonym

men vad fort det gick ändå...med magen! du är så fin så!

2008-03-25 @ 15:41:37
Postat av: Mormor Ann-Sofie

Mumsigt med våfflor det får vi nog också ta och äta. Magen ser ju fin ut men den har väl ingen betydelse nu så här knappt 9 dagar sen lilla sötnosen kom ut. Söt Olivia är i den fina korgen farmor har sparat i alla år.
Ett tips till alla Johannas blogg läsare, kolla på 1:a i morron klockan 21.00 då är det barnmorskorna nytt program om barnafödande. Jag fick ju vara med på riktigt.
Pussisar från mojan, nu är här tystare än tyst efter barnbarnen och Karolina åkt hem.

2008-03-25 @ 18:43:57
Postat av: Moster Karolina

Sötisar - jag saknar er !!!!!! Vill komma ner till er igen !!!!! Men men - nu e' det back to vardagen igen med jobb imorrn. T & E ligger å nannar - för de var sååååå trötta efter dagens resa !! Pussar från mig !!

2008-03-25 @ 21:40:54
Postat av: 'zandiiie'

jag såg likadan ut efter en vecka men efter två veckor var den så gott som borta o nu 9 månader senare e den helt väck! (och inte har jag rört på mig speciellt mycket). Din dotter e jätte vacker, hoppas allt e bra med er!

2008-03-27 @ 21:04:48
URL: http://zandiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0